kampkalender HJÆLP!
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 21-07-03 15:19

Jeg er igang med at udvikle en kampkalender for Manchester United. Men jeg
er gået i stå ved målscorere/gule/røde kort. Jeg vil gerne have at man skal
kunne tilføje målscorerne sammen med det minut, hvor målet er scoret i. Men
syntes det er lidt svært, at komme på en ide om hvordand det kan lade sig
gøre. Nogen der har en ide?

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 21-07-03 15:37

> [...]
Men
> syntes det er lidt svært, at komme på en ide om hvordand det kan lade sig

Det er da vist nærmere et sql-spørgsmål ...

CREATE TABLE match_event (
id int not null auto_increment,
who int,
what int,
match int,
exact_time datetime,
PRIMARY KEY (id)
);

og så skal who være id på en spiller, what være en id på en begivenhed
f.eks. målscoring, gul kort, rød kort, m.m., match er id på en given kamp
og exact_time er så tidspunktet angivet med dato og tidspunkt.

---
Rasmus Christian Kaae
www.3kings.dk | www.polygonpusher.dk