Driver til Amitech skærm
Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-03 10:29

Jeg har fået fat i en 17" Amitech skærm, hvor der ikke fulgte nogle drivere
med. Jeg har prøvet at søge på Google, men kunne ikke rigtigt finde noget.
De eneste oplysninger jeg har er dem jeg kan finde bag på skærmen.

P/N: MM6746SL
S/N: IS9208530

Nogen der har en ide om hvor jeg kan finde nogle brugbare drivere?

Dette indlæg er sendt til dk.edb.hardware + dk.edb.hardware.skaerm.

Fra : Leony

Dato : 21-07-03 11:23

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der har en ide om hvor jeg kan finde nogle brugbare drivere?

Amitech's side er jo et godt sted at starte.
http://www.amitech.dk/

Under driver/download findes følgende drivere til skærme:
http://www.amitech.dk/drivers/skaerm.asp¨
Du skal bruge den øverste.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-03 11:42

> Amitech's side er jo et godt sted at starte.
> http://www.amitech.dk/

Doh, det kom jeg også pludselig i tanker da jeg så linket . Havde fået
linket imellemtiden og downloadet en inf-fil, men tak alligevel.