Info vedr. miste dagskort
Fra : Leif

Dato : 21-07-03 10:06

Hej Service@dagkort.dk

Jeg har desværre lige tabt mit årskort til Borris Fiskeriforening, nr. 2277
Kontrol nr. 717 566 097 822 120 403 220 009 046

Tabt i aften ved Skjern Å på strækningen, der kaldes "Landevejs-svinget".

Det er meget genkendeligt, da jeg har lamineret det sammen med mit
statslige fiskekort, bagside mod bagside, i en str. der passer en
bukselomme.

Er på ferie resten af ugen og kommer ikke til emailen......

Med venlig hilsen

Leif Pedersen

Lars Nielsens Vej 37
7330 Brande

Fra : Leif

Dato : 21-07-03 14:39

Ville bare gerne at hvis nogen hørte om dette kort, at det kom tilbage til
mig.

Mvh, Leif