Mer' fødselsdag :)
Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 21-07-03 09:58

Hej :)

Idag er det så mine dejlige kattes fødselsdag...
Miver og Mulle fylder 4 år...og skal katurligvis have deres livret: Irma
kattemad med blæksprutter og andre småfisk..

MissRosa, der nu bor hos Benedikte, Thomas og Jesper, holdt
fødselsdagsfest i fredags, hvor jeg (nu kaldt Gammel-Mor) var inviteret
til.
Det er dejligt at se hvordan Svedsken (som hun bliver kaldt nu) nyder
livet hos sin nye familie :)

For de der er gået glip af "verdens bedste Svedske-sang" kan den ses hér:

http://hei.homepage.dk/svedskesang.html

Jeg burde egentlig lave en sang til de to andre katte, men jeg har
desværre ikke Benediktes sangskriver-talent, så jeg tror jeg nøjes med
at synge fødselsdagssangen for dem *smil*

Med venlig hilsen
Gammel-Mor / Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

Fra : Ida

Dato : 21-07-03 10:21

--
"Miver og Mulle's mor" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> livet hos sin nye familie :)
>
> For de der er gået glip af "verdens bedste Svedske-sang" kan den ses hér:

Det er første gang jeg har set nogen skrive en sang til sin kat - jeg var
næsten rørt til tårer *G*
Hvor er det skønt, at du har fundet så fantastisk et hjem til
MissRosa/Svedsken .. der må hun have det som blommen i et æg

Tillykke med dem alle *s*

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 21-07-03 10:41

> [...]
> Hvor er det skønt, at du har fundet så fantastisk et hjem til
> MissRosa/Svedsken .. der må hun have det som blommen i et æg

Hej Ida :)
Jeg var også ganske overvældet over den fine sang til Svedskens
ære....og sang med, med lidt grøde i stemmen :)Og har heller aldrig set
en katte-fødselsdagssang før :o

Jeg er stjernelykkelig over at www.vildkat.dk findes, for det var dèr
Benedikte "faldt over" Svedsken... hun kunne ikke have fået et bedre
hjem...så selvom det er hårdt at gå af med èn man elsker, så opvejer
Svedskens og hendes nye families lykke det...

Jo...netop som blommen i et æg, eller kan man sige som svedsken i et æg
*G*

Tak for de søde ord :))

Hilsen Gammel-Mor/Miver og Mulle's mor Heidi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-07-03 10:46

> [...]
> Miver og Mulle fylder 4 år...og skal katurligvis have deres
livret: Irma
> kattemad med blæksprutter og andre småfisk..

Hej Miver og Mulle

Tillykke med jeres fødselsdag.
Jeg bliver også 4 år i dag og har fået et fødselsdagskort- til
mig personligt nemlig!
Også tillykke til Svedsken , hun blev da rigtigt fejret med sang
og alt!

Min mor har desværre ikke talenter i den retning, men min
storesøster Ferina (det sure løg) var begyndt på en, som startede
med "Den lille fede dumme unge fylder 4 år -
og hun fylder også det meste af sofaen- tra la la"
Så syntes mor, at nu kunne det være nok, så resten af hendes
skoser blev jeg forskånet for!

Nå, kan I nu have en god dag

føs´dags spind fra Nikita

Fra : Heidi Tengstedt

Dato : 21-07-03 11:01

> [...]
> og hun fylder også det meste af sofaen- tra la la'
> Så syntes mor, at nu kunne det være nok, så resten af hendes

Hej Nikita :)

Jamen...herfra et STORT TILLYKKE til dig, og du bliver også 4 år, hvor
pudsigt *smil*
Håber din søster bliver lidt mildere stemt, hun lyder godt nok sur *GGGGG*

Ha' nu en rigtig dejlig dag i sofaen ;)

Mange fødselsdags-hilsner fra
Svedskens "gammel-mor" - Miver og Mulle's mor Heidi, der stadigvæk
sidder og morer sig lidt over Ferina's lille sang....

http://hei.homepage.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-07-03 11:49

Miver og Mulle's mor <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> writes:

> Hej :)
>
> Idag er det så mine dejlige kattes fødselsdag...
> Miver og Mulle fylder 4 år...og skal katurligvis have deres livret: Irma
> kattemad med blæksprutter og andre småfisk..

Jamen tillykke med dobbeltdagen
Menuen lyder lækker, bare surt at Irma ikke har fundet vej til ½-øen
længst mod vest...

> Jeg burde egentlig lave en sang til de to andre katte, men jeg har
> desværre ikke Benediktes sangskriver-talent, så jeg tror jeg nøjes med
> at synge fødselsdagssangen for dem *smil*

Mon ikke også at de er rigeligt glade for menuen

> Med venlig hilsen
> Gammel-Mor / Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa
http://misbamsen.dk udskift ".invalid" med ".dk" ved privat svar
brought to you by..gnus Do not fear the penguin