Rådyrsjagt I Småland udlejes 16 Aug.
Fra : Frank Jørgensen

Dato : 21-07-03 09:04

Jagt på råbuk premieren den 16 aug.. i Sverige ( Småland) Udlejes..!

Jeg har for min svenske ven fået til opgave at udleje jagten på hans jord .
Vi søger max 4 erfarende Jægere.
Området er ca. 80 Ha stort og har en god bestand af rådyr . Beliggende midt
i det Smålandske højland og er dejligt kupere Ca. 260 Km fra Broen Pris
10,000 DKR i alt ( det vil sige. 4 jægere 10.000 DKK i alt ) i prisen er
inkluderet hus med plads til max 4 jægere . fri afskydning af råbuk , fri
fiskeri i prima fiske sø , mulighed for lån af båd. max 4 jagt dage.
Følgende er ikke inkluderet . Svensk jagttegn samt forplejning..!

Hvis dette skulle have din / jeres interesse så skriv til frankjo@ofir.dk

Fra : Henrik Schytte

Dato : 21-07-03 10:53

"Frank Jørgensen" <frankjo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fiskeri i prima fiske sø , mulighed for lån af båd. max 4 jagt dage.
> Følgende er ikke inkluderet . Svensk jagttegn samt forplejning..!

En skam at man ikke har fået sit jagttegn endnu ! - Det lyder meget billigt.

Fra : Mars

Dato : 21-07-03 15:21

sikkert billigt nok hvis der er noget at komme efter, men 80 ha til 4 jægere
er ikke meget så hvis man er interesseret i at físke og bade er det måske
billigt nok.

ms

Fra : Frank Jørgensen

Dato : 21-07-03 19:26

Lige for at udrydde alle misforståelser.

Når jeg skriver " har en god bestand af rådyr" så passer det.!

Og når jeg skriver max 4 jægere , så er det fordi jeg gennem 25 år som fast
gæst / ven og jæger hos selv samme bonde kender dette område og ved at det
kan bære 4 jægere..

/Frank.