On Mon, 21 Jul 2003 05:06:00 +0200, "Knud" <knud@sol.dk> wrote:
>Hej.
>Inden I evt. skulle finde på at handle med firmaet SHG så læs lige
>kommentarerne om firmaet på linken:
>
http://groups.google.com/groups?q=%22shg%22&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&start=
>0&sa=N
>Her er beskrevet mange uheldige handler.
>Servicen er fin og hurtig ved bestilling og indtil varen er betalt, men skal
>man have byttet/erstattet defekte ting er servicen absolut ophørt. Der er
>lange leveringstider og megen kævl og skreven frem og tilbage inden der sker
>noget.
>Havde jeg læst indlæggene havde jeg aldrig givet mig i kast med SHG. Nu
>kører jeg rundt i cirkus'et med en defekt leveret hardware, der 4 uger efter
>købet ikke er blevet erstattet. - En klage til forbrugerstyrelsen tager
>tid men er eneste udvej.
>Så benyt i egen interesse andre forhandlere på nettet. Der er trods alt en
>hel del seriøse.
Jeg har købt en CPU køler hos dem som ifølge dem burde kunne køle en
1500 Mhz og det gav de mig garanti på at det kunne den. Jeg går så ind
på AMD's hjemmeside efter at jeg har samlet den benævnte maskine finder
jeg ud af at amd maksimum anbefaler den til 1333, og min CPU er så en
1400.
Jeg tager så kontakt til SHG som kun vil ombytte den såfremt at der ikke
er noget støv på den, til trods for at det faktisk er dem der har begået
en fejl.
Jeg har også haft købt et bundkort hos dem hvor at AGP porten aldrig har
haft virket. Jeg har dog aldrig haft mulighed for at teste det før at
jeg fik mit GF4 kort og da jeg så fandt ud af at det AGP porten ikke
virkede og aldrig havde gjort det tog jeg kontakt til SHG som var
absolut uvenlige og ikke gad hjælpe mig.
Og desuden så render de fra deres aftaler de laver med deres kunder.
--
Mvh
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)