Så fik jeg ham.... ;-)
Fra : Bjørn S

Dato : 19-07-03 16:28

-Beviset kan ses på dk.binaer - "Taget på færsken"

Er det andre som oplever katte tygge på mystiske ting ? Her er hjørnet på en
kommode totalt spist op, i stuen flyder gulve tit med hvide lo-dotter fra
fåreskindet i MIN yndlingsstol....

Nu har jeg pr. dags dato købt ikke mindre end 3 pelsmus.... håber de holder
weekenden over

Hilsen Bjørn og hans herre Hiss.

Fra : Stine N. Hilskov

Dato : 21-07-03 19:11

Hej Gruppe.

Mine katte har altid "spist" pelsmus, altså flå pelsen af og spytte totterne
ud.

Derudover kan man sjældent have sin blyant i fred, den skal gennemtygges!!!

snore og især elastikker er også gode, men det er jo ikke så godt for dem at
spise.

Det værste jeg har været ude for var min kære gamle kat Felix som spiste
cigaretter, gemte man en pakke price på bordet om aftenen var den
fuldstændig gennemtygget, pulveriseret og halvt spist!!?? men han blev
mærkeligt nok aldrig syg af det...

Hilsen Stine

Fra : Bjørn S

Dato : 22-07-03 23:48

"Stine N. Hilskov" skrev
> Mine katte har altid "spist" pelsmus, altså flå pelsen af og spytte
totterne
> ud.

Jeg kan så efterfølgende fortælle at den første pelsmus fik han inden jeg
gik ud et ærind.
4 timer senere da jeg kom tilbage var den totalt afpelset, kun kedelig
gennemhullet plastik tilbage, pelsen må jo ha røget indenbords.
Monsteret gik rundt og hylte mod månen med maveknib :-|

--
/Bjørn - kastrerte katte er dyre i legemus