Hvem skal til vm i Herning?
Fra : skingur

Dato : 20-07-03 08:23

Der er jo VM i Herning fra d.28-7 til d.3-8. Jeg skal derned som hjælper
fra d.22-7 (presse) og så ville det da være sjovt at vide om nogle af
Jer isbukkefans også kommer?

Jeg glæder mig..men det bliver da længe at undvære den hjemlige isbuk!!

mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi Falch

Dato : 20-07-03 08:40

On Sun, 20 Jul 2003 07:23:23 GMT, "skingur" <skingur.news@kandu.dk>
wrote:

>Der er jo VM i Herning fra d.28-7 til d.3-8. Jeg skal derned som hjælper
>fra d.22-7 (presse) og så ville det da være sjovt at vide om nogle af
>Jer isbukkefans også kommer?

Jeg skal være med til at lave VMs egen avis deroppe. Men jeg kommer nu
først mandag d. 28. Nogen speciel grund til, at du skal komme allerede
d. 22?

--
Knus

Trolden

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 20-07-03 12:01

Halløjsa.

Det bliver da sjovt endelig at se nogen af de hersens hestefolk herinde. Det
er mig som skal sætte VM-avisen op. Jeg kommer søndag - skal jo liiige til
Vikingetræf på Moesgaard Strand først.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Marlene

Dato : 20-07-03 16:38

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> er mig som skal sætte VM-avisen op. Jeg kommer søndag - skal jo liiige til

Hvornår siger du, at Vikingetræffet er? Jeg bor jo næsten lige ved siden af,
og jeg har desværre aldrig fået det set - men vil meget gerne.

Mvh. Marlene.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 21-07-03 22:47

Ja, det er på lørdag og søndag, men jeg har lige hørt rygter om, at det
skulle være flyttet til Skjern Egnsmuseum. Jeg vil dog gerne have bekræftet
disse rygter, for jeg gider ikke at ligge og køre rundt i flere timer.

Men vi må jo håbe, at vi ses. Det er mig med munkefritzen og det rødlige
gedebukkeskæg...

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Marlene

Dato : 22-07-03 13:56

> [...]
> disse rygter, for jeg gider ikke at ligge og køre rundt i flere timer.
>
> Men vi må jo håbe, at vi ses. Det er mig med munkefritzen og det rødlige

Ok - det vil jeg se efter

Vh. Marlene.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 22-07-03 14:59

> bekræftet

[klip]

Jeg har nu fået bekræftet, at det kun er krigerne, som ikke kommer på
markedet ved Moesgaard Strand. Disse har i stedet valgt at afholde kampe ved
vestkysten i stedet - nærmere bestemt Bork Vikingehavn
(www.skjern-egvad-museum.dk). Pressemeddelelse kan læses her:
http://www.webbyen.dk/hentfil.asp?hentfil=79005

> Ok - det vil jeg se efter

Ja, medmindre det regner altså, for så har jeg lyst krøllet hår i stedet.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 22-07-03 14:52

> Ja, medmindre det regner altså, for så har jeg lyst krøllet hår i stedet.

Men dit skæg er stadig rødt?!

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 23-07-03 16:03

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f1d4411$0$5174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Men dit skæg er stadig rødt?!

Ha! Det er sjovt du siger det, for det kommer an på så meget. Det er sjovt
nok både guld-, sølv- og kobberfarvet. På een gang - men nok mest
rødgulligt. Det er sikkert ikke til at tage fejl af når du ser det! *G*

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-07-03 11:40

In article <3f1a4423$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, skingur wrote:
> Der er jo VM i Herning fra d.28-7 til d.3-8. Jeg skal derned som hjælper
> fra d.22-7 (presse) og så ville det da være sjovt at vide om nogle af

Hvilken presse er det ?

JonB

Fra : matilde

Dato : 20-07-03 19:42

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message news:<3f1a4423$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> Jer isbukkefans også kommer?
>
> Jeg glæder mig..men det bliver da længe at undvære den hjemlige isbuk!!

Jeg kommer fra Mandag d 28 , og bliver til søndag :)

Mvh Matilde

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 21-07-03 08:33

skingur wrote:
> Der er jo VM i Herning fra d.28-7 til d.3-8. Jeg skal derned som hjælper
> fra d.22-7 (presse) og så ville det da være sjovt at vide om nogle af
> Jer isbukkefans også kommer?

Jeg kommer også lige nogle dage (fra onsdag/torsdag) og tager lidt billeder og
skruer lidt på nogle computere og sådan noget.

Hele IT-organisationen faldt jo fra hinanden, så det bliver lidt spændende at
se hvad ildsjælene har udrettet!

-dennis

--
dennis@geysirheste.dk
http://geysirheste.dk

Fra : Blesa

Dato : 21-07-03 09:19

"skingur" skrev d. 20-07-03 08:23 dette indlæg :
> [...]
> Jer isbukkefans også kommer?
>
> Jeg glæder mig..men det bliver da længe at undvære den hjemlige

Hej,
ja jeg skal også med som hjælper, banepleje-området. Jeg kommer torsdag
d. 31 og bliver til søndag. Jeg er at finde i Skeifas lejr.
Håber at de har fået styr på det hele i DI, så det bare bliver en fed
uge. Glæder mig også.
Mange hilsener Anette

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 21-07-03 09:30

"Blesa" skrev d. 21-07-03 09:19 dette indlæg :
> hjælper

> isbuk!!

Hej
Ja, jeg ved ikke hvordan d.22 havde sneget sig ind... det er nok
varmen... jeg kommer d. 27 (altså om søndagen!)

Det bliver så fedt...håber jeg! Og håber jeg finder nogle af alle
Jer!!!!

mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 21-07-03 09:32

Marlene... du bor lige ved siden af vikingetræffet næsten..
jeg har slået min barndoms folder i fløjstrup, bøf & antik. Mon vi
kender hinanden?

Mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Marlene

Dato : 21-07-03 12:09

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Marlene... du bor lige ved siden af vikingetræffet næsten..
> jeg har slået min barndoms folder i fløjstrup, bøf & antik. Mon vi
> kender hinanden?
>
> Mvh Christina

Hej Christina.

Det tror jeg ikke - jeg har kun boet i Mårslet i næsten 6 år (før i Århus C,
men kommer fra Ebeltoft).

Vh. Marlene.