Tracker database
Fra : Kim

Dato : 19-07-03 22:44

Hejsa

Håber det er det rigtige sted jeg spørger om råd.

Jeg begynder at have brug for en tracker/huskeliste database til linux
(eller til win for den sags skyld) så der kan komme lidt styr på
informationerne.

Kender en noget brugbart ?

Mvh
Kim

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 21-07-03 11:33

On Sat, 19 Jul 2003 23:44:04 +0200, Kim <removeXkim@cybercode.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg begynder at have brug for en tracker/huskeliste database til linux
> (eller til win for den sags skyld) så der kan komme lidt styr på

echo "cat $HOME/.todo" >> .kshrc

eller lignende.

--
Jesper

Fra : Kim

Dato : 21-07-03 12:01

Hej Jesper

Øhhh jeg forstår ikke helt dit svar : )

Mvh
Kim

Fra : Bo Simonsen

Dato : 21-07-03 15:06

"Kim" <removeXkim@cybercode.dk> wrote:

> Øhhh jeg forstår ikke helt dit svar : )

Gør at filen .todo bliver vist hvergang du logger ind i console. Hvis
du vel og mærket bruger pdksh (public domain korn shell).

--
Mvh. Bo

http://www.geekworld.dk/~bo/ | Join Fidonet! :)
.... Every momemt is another chance

Fra : Kim

Dato : 22-07-03 09:11

Hejsa

Det var ikke lige sådan noget jeg havde tænkt mig. Havde forestillet mig et
program som sorterer tingene efter vigtighedsklasse og hvor der også kan
skrive info ind -
feks. opdatering på server 1,3,8,14 med *.* d. *.*
feks: bug ind *.* d.*.* klasse 1(red)
osv.

Det ser ikke ud til at nogle kan hjælpe mig.

Mvh
Kim

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 22-07-03 09:15

On Tue, 22 Jul 2003 10:11:13 +0200, Kim" wrote:

> [...]
> der også kan skrive info ind - feks. opdatering på server 1,3,8,14
> med *.* d. *.* feks: bug ind *.* d.*.* klasse 1(red) osv.

Prøv at søge på "Request Tracker" på freshmeat.net.

(Servere navngivet med numre? tsk, tsk, tsk )

Mvh.

--
'"Evig Pint" blir som ventet ikke noen hyllevarmer.' Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk