MS Windows
briani 27239
Fejl under opdatering ?
Fra : [5000] Kochsen

Dato : 20-07-03 09:03

`Jeg har et problem med WinME. Når jeg har installeret en opdatering fra
Windows Update, og nogle gange fra andre programmer, så under den
efterfølgende genstart kommer følgende besked i dos:

"Windows kunne ikke opdatere filen %1 fra %2
%1 %2"

eller noget i den stil, kan ikke lige huske det 100%. Jeg installerede en
stor opdatering i går med IE6.0 osv (på min fars computer) og efterfølgende
tog det ca. 10 minutter for computeren at skrive denne besked MANGE gange,
hvorefter der står at det ikke er sikkert at windows fungerer ordentligt (og
så skal jeg bare trykke en tast). Er der nogen der ved hvad der kan være
galt siden windows ikke kan opdateres ordentligt.... Windows virker
efterfølgende, men et eller andet må der jo være gået galt, siden denne
besked kommer hver gang...

På forhånd tak for hjælpen

Lars Koch Hansen

Ps. Svar meget gerne på mail - koch@hansen.dk, da jeg først kommer til at