MS Windows
briani 27239
XP-pro kan ikke finde filer
Fra : Alvin A. Bang

Dato : 20-07-03 08:31

Under sletning af et program - i kontrolpanel "tilføj eller fjern
programmer" - gik maskinen ned og har derfor ikke afsluttet afinstallationen
korrekt. Dette har medført at hver gang jeg booter giver XP fejlmeddelelsen
at den ikke kan finde filen idmun.exe. Jeg har søgt efter filen men den
findes ikke på maskinen. Hvordan finder jeg det sted hvor XP kalder denne
fil under opstarten...så jeg kan få den kvalt en gang for alle.

Alvin

Fra : Peter Hansen

Dato : 20-07-03 08:51

Start -> Kør -> msconfig -> Start

v.h.

Fra : Rikke

Dato : 20-07-03 17:00

Måske er det noget under msconfig. Skriv msconfig i et kør-vindue, og kig
under de forskellige faneblade, se så om der ikke er noget, hvor fluebenet
skal fjernes.

- Rikke =)

Fra : Pico

Dato : 20-07-03 17:49

Alvin A. Bang wrote:
> [...]
> har søgt efter filen men den findes ikke på maskinen. Hvordan finder
> jeg det sted hvor XP kalder denne fil under opstarten...så jeg kan få

Jeg tror det letteste vil være at installere programmet samme sted igen
og så lave en korekt afinstallering.
Pico

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 21-07-03 22:11

Sådan......."nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer"