MS Windows
briani 27239
XP vil ikke slukke??
Fra : Ps

Dato : 19-07-03 13:33

Lige pludselig er XP begyndt at genstarte, selvom jeg vælger "luk" og ikke
genstart.
Hvordan kan det nu være? Andre der har oplevet dette problem - og måske har
et middel mod det?
Ps.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 19-07-03 13:45

Ps skrev:

> Lige pludselig er XP begyndt at genstarte, selvom jeg vælger "luk"
> og ikke genstart.

Prøv i første omgang at slå automatisk genstart fra, hvis du ikke
allerede har gjort det.

(Control Panel > System > Advanced > Settings ud for Startup and
Recovery og fjern så fluebenet i 'Automatically restart' under
System failure).

Madsen.

Fra : Ps

Dato : 20-07-03 11:53

> Prøv i første omgang at slå automatisk genstart fra, hvis du ikke
> allerede har gjort det.

Tja, foreløbig ser det faktisk ud til at virke bare med det lille
indgreb...Tak.
P.s.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-07-03 12:34

Ps skrev:

> Tja, foreløbig ser det faktisk ud til at virke bare med det lille
> indgreb

Sært, men det er ikke første gang jeg har hørt at det alene kan løse
genstarts- eller nedlukningsproblemer.

> ...Tak.

Velbekom.

Madsen.