isdn tilslutning til di-614+
Fra : John

Dato : 20-07-03 16:21

Er der nogen der har erfaring med subj.

Jeg har en bekendt der godt kunne tænke sig et trådløst netværk med bl.a.
di-614+ routeren. Han har pt. 2 stk. computeren og en isdn forbindelse - er
det noget man kan sætte op på routeren så det virker til begge maskiner
(win98) er det det der hedder noget med PPPoE? tilslutning. og hvordan
fungere det så? det skulle jo gerne være sådan at modemmet kun er
tilsluttet, når der er nogen der bruger nettet.

/ john

Fra : KsNa

Dato : 21-07-03 18:26

"John" <postX@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere det så? det skulle jo gerne være sådan at modemmet kun er
> tilsluttet, når der er nogen der bruger nettet.

Du blander da vist noget sammen, routeren er beregnet til ADSL og ikke ISDN,
dertil skal bruges en ISDN-router.

Mvh.
Kim

Fra : John

Dato : 23-07-03 22:28

Ok så omformulere jeg lige lidt...

Nuværender ser det sådan ud, at der sidder et isdn modem til en maskine, men
de vil gerne have det sådan, at de kan bruge 2 maskiner til samme
isdn-linie - trådløst..

Hvad skal der så investeres i?

Håber der er nogen der kan svare på dette

/John

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 23-07-03 22:45

> [...]
maskine, men
> de vil gerne have det sådan, at de kan bruge 2 maskiner til samme

Enten skal de finde en kombineret isdn og trådløs lan router, eller de
skal have fat i en isdn router, der så sættes til accesspointet via et
alm. netkabel.

Hygge
Søren Steinmetz
(ot: har min isdn router liggende i skabet hvis det har intr.)