Designe et nyhedsbrev sent fra en web-form
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-07-03 03:46

Hej NG

Hvis dette indlæg ikke hører hjemme i denne gruppe, så beklager jeg spammen
og henvis mig venligst til den korrekte istedet for at skælde ud.

[Bemærk: Dette indlæg er X-postet i dk.edb.webdesign og
dk-edb.internet.webdesign.serverside.php]

SPM:

Jeg har et PHP nyhedsbrevsystem og tænker over hvordan man kan designe et
nyhedsbrev med spec. font og billeder? Dvs. at de emails skal sendes i HTML
format.

Er det noget der gøres inde i selve formen eller er det noget andet der skal
til for at man kan sende emails ud ligesom nyhedsbrevet fra berlinske eller
edbpriser.dk hver torsdag?

Det skal jo næsten være et eller andet prædefineret i formen eller tager jeg
fejl?

Desværre har jeg ikke den store kendskab til PHP, så i må tage den med
gelænde. *s*

På forhånd tak for hjælpen.
\Michael

Fra : Jacob Atzen

Dato : 20-07-03 07:07

"Michael Nielsen" <christiansbro@hotmail.com> writes:

> [...]
> skælde ud.
>
> [Bemærk: Dette indlæg er X-postet i dk.edb.webdesign og
> dk-edb.internet.webdesign.serverside.php]

Du bør nok sætte FUT når du X-poster, læs:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Jeg har sat den til d.e.i.w.s.p.

> [...]
> berlinske eller edbpriser.dk hver torsdag?
>
> Det skal jo næsten være et eller andet prædefineret i formen eller

Du kommer ikke uden om at sende formen igennem en eller anden form for
processering efter du har afsendt den. Hvis dit nuværende system ikke
understøtter de ønsker du har, kan du enten rette det til eller finde
et der gør.

Hvorom alting er, kan du ikke definere noget i formen, der gør, at du
opnår det du ønsker - med mindre dit system understøtter det.

- Jacob Atzen

Fra : Michael Pedersen

Dato : 23-07-03 11:05

> Jeg har et PHP nyhedsbrevsystem og tænker over hvordan man kan designe et
> nyhedsbrev med spec. font og billeder? Dvs. at de emails skal sendes i
HTML
> format.

Måske kan følgende artikel hjælpe dig lidt på vej:
http://www.phpbuilder.com/columns/kartic20000807.php3