Hvordan gør jeg med rammer?
Fra : monty

Dato : 20-07-03 18:29

Jeg er ved at lave en side som består af 5 rammer. De 4 ad rammerne
indkapsler den 5 som ligger i midten og har en anden farve. Det er meningen
at siden skal have en blå ramme omkring sig.

1) Er der en nemmere måde at lave det på eller er jeg på rette spor?
2) Hvilken side skal hedde index? Er det den midterste eller hvad? Jeg har
prøvet at lave et link til den men så dukker alle 5 sider op når man loader
den. Jeg synes tit det går galt for mig når jeg bruger frames.

Nogen der kan hjælpe lidt?

Dennis

Fra : Falcon

Dato : 20-07-03 18:59

Index skal bestå af en frame med 4 rammer der hver især peger på hver deres
side.

Eller

Index består af en side med fire iframes.
se www.it-nordjylland.dk
den består af en forside (jeg har kaldt den default.asps) men du kan bare
bruge index.htm + 3 iframes

1. gå ind på min side
2. menupunktet vis/kilde
3. kopier den fra notesblok over i Frontpages i html

Falcon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-07-03 19:05

"monty" <monty (skal fjernes)@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>2) Hvilken side skal hedde index? Er det den midterste eller hvad?

Den side, hvor du har skrevet framesettet på.

>Jeg har
>prøvet at lave et link til den men så dukker alle 5 sider op når man loader
>den. Jeg synes tit det går galt for mig når jeg bruger frames.

Ja, lad være med at bruge frames, brug css til at positionere med
istedet for.

--
Knud