IE starter op med op med mange vinduer
Fra : Karsten

Dato : 20-07-03 21:36

Hver gang jeg starter IE op kommer der flere vinduer og der kommer diverse
reklamer i dem. Når man prøver at lukke dem kommer der bare et nyt.Det er
sikkert fordi jeg på en eller anden måde her sagt ja til noget jeg ikke
skulle. Min startside er sat til blank.
Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg retter dette problem.

Karsten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-07-03 21:50

Karsten skrev:

> Hver gang jeg starter IE op kommer der flere vinduer og der
> kommer diverse reklamer i dem.

Du er ramt af noget spyware. Prøv at google efter programmet
AdAware - det kan hjælpe dig.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Karsten

Dato : 21-07-03 06:01

Det virkede! Mange tak for den hurtige hjælp.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-07-03 11:02

Karsten skrev:

> Det virkede! Mange tak for den hurtige hjælp.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld må du gerne læse min
signatur.

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-07-03 12:00

On Mon, 21 Jul 2003 12:02:29 +0200, "Jens Gyldenkærne Clausen"
<jens@gyros.invalid> wrote:

> [...]
>Jens Gyldenkærne Clausen
>Velkommen hen til Paris International!
>Rejse, lede og fortolkere. Jeres oven på- kø levere i Paris

Hvad er der så specielt ved din signatur?

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Torben Nielsen

Dato : 21-07-03 12:06

> Hvis du vil gøre lidt til gengæld må du gerne læse min
> signatur.

He he, det lyder som om du ikke lige har læst din egen signatur
for nylig, eller også modtager du penge for hvert besøg på den
hjemmeside du henviser til ;)

Mvh.
Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-07-03 13:58

Torben Nielsen skrev:

> He he, det lyder som om du ikke lige har læst din egen signatur
> for nylig, eller også modtager du penge for hvert besøg på den
> hjemmeside du henviser til ;)

Argh! - ingen af delene. Mit program er sat op til at vælge
forskellige signaturer i forskellige grupper - og jeg glemte at
tjekke hvilken signatur der hørte til gruppen her.

Her følger den jeg troede jeg henviste til

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-07-03 13:59

Lars Christensen skrev:

> Hvad er der så specielt ved din signatur?

Ups. Forkert signatur. Det var nedenstående jeg mente:

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-07-03 14:02

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld må du gerne læse
> min signatur.

Ovenstående gav ikke megen mening, beklager. Se forklaringer
længere nede i tråden.