bundkort til Barton 2500 xp
Fra : Lasse Christensen

Dato : 20-07-03 20:25

Jeg vil gerne høre, hvilket bundkort folk vil anbefale til ovenstående
processor. Jeg ved ikke så meget om diverse chipsets, men har hørt nforce2
skulle være ok. Men hvad mener I?

på forhånd tak

Lasse Christensen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-07-03 23:16

"Lasse Christensen" <Faraos_cigar@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne høre, hvilket bundkort folk vil anbefale til ovenstående
> processor. Jeg ved ikke så meget om diverse chipsets, men har hørt nforce2
> skulle være ok. Men hvad mener I?

N'Force2 chipsettet er glimrende.
Du skal bare lige sikre dig, at du køber et board med seneste version af
N'Force2.
Det skal kunne køre med 400 MHz FSB, så er der noget af clocke af

Et Epox skulle være glimrende, men der er selvfølgelig også andre mærker.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Martin Johansson

Dato : 21-07-03 01:17

> [...]
> Jeg vil gerne høre, hvilket bundkort folk vil anbefale til ovenstående
> processor. Jeg ved ikke så meget om diverse chipsets, men har hørt nforce2

Jeg vil anbefale et Abit NF7-S rev. 2.0
Det er certificeret til 200 Mhz FSB (400 Mhz DDR)
Derudover autounlocker det Thoroughbred "B" cpu'er samt Barton cpu'er.
Der er også mulighed for at vælge multiplier helt op til 25x.
Hvis du vil OC er det et oplagt kort.

Det har også firewire, SATA raid samt Soundstom.

Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål ang. NF7-S.