Masser af problemer med Creative MuVo Mp3 ~
Fra : John Doe

Dato : 19-07-03 23:55

Halløj

Nu har jeg haft min Creative MuVo 128 Mb Mp3 afspiller i næsten 14 dage, og
der har ikke været andet end problemer med den

Ustandseligt har jeg været nødt til at formatere og geninstallere media
playeren i den uden at vide hvorfor. Men alligevel har jeg ikke haft glæde
af den.

Det problem jeg har med den nu er, at den hakker i sangene når den spiller.
Det minder om en CD med masser af ridser i. Den hakker både når jeg
afspiller med den medfølgende Plug-in og når jeg afspiller med Winamp eller
Microsoft Media Player mens den sidder i computeren. Er der nogen der har
oplevet det? Den kan afpille normalt, hvis der kun er én sang på den, men
hvis der er flere på hakker de.

Jeg kan heller ikke installere Firmware på den. Den skal åbenbart være i
media recovery mode, når man gør det. Men selvom den er det, kommer der
fejlmdeddelelser, når jeg prøver. Nogen der har prøvet det?

Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg er virkelig virkelig skuffet over
produktet og på kanten af at levere den tilbage

John