Audigy Driver
Fra : Zulu

Dato : 19-07-03 20:04

Hej,
Jeg har mistet min driver cd til mit Audigy kort, og nu skal jeg bruge
driveren til det, men på Creatives hjemmeside kan man kun downloade
updateringer, som kræver en installation fra den originale cd... Hvad gør
man så?
Nogen der kender et sted hvor man kan downloade en fuld driverpakke? Eller
evt. en med en driver cd som kan sende mig driveren...

Kortet er et Creative Soundblaster Audigy Platinum.

På forhånd tak
Zulu

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-07-03 23:15

"Zulu" <zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> crashed Echelon writing

> [...]
> Nogen der kender et sted hvor man kan downloade en fuld driverpakke?
> Eller evt. en med en driver cd som kan sende mig driveren...

Den driver pack jeg fandt på Creative's hjemmeside, skulle indeholde
fuldstændige drivere til Audigy 2. Den indeholder dog ikke evt. programmer
der måtte følge med.

http://shor.ter.dk/472291315

--
Bjarke Andersen

Fra : Zulu

Dato : 20-07-03 09:23

> Den driver pack jeg fandt på Creative's hjemmeside, skulle indeholde
> fuldstændige drivere til Audigy 2. Den indeholder dog ikke evt.
> programmer der måtte følge med.
>
> http://shor.ter.dk/472291315

Tak for linket, men jeg har et Audigy (1) kort og skulle gerne finde drivere
til 9x/me da jeg kører dualboot, XP driverne har jeg fundet.
Nu mangler jeg "bare" fuld installation af 9x/me driverne... Er der ikke
nogen, der kan hjælpe? Evt. en, der har en original cd og kan sende mig en
kopi eller bare filerne.

Zulu

Fra : Lauridsen

Dato : 20-07-03 09:56

> [...]
> nogen, der kan hjælpe? Evt. en, der har en original cd og kan sende mig en

Det kan jeg.. Send mig en mail med info...

Mvh.
Lars