OT vintage BW
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-07-03 23:29

Der er vist mange der ikke er klar over at BW har kørt i samme
grammofonrille i adskillige år med nøjagtigt de samme indlæg.

Der er altså adskillige 100'er af svar som man kan checke før
man reflekterer på BW's beviseligt monomane vanvid.

Her et af hundredvis BW-indlæg fra 1998/04/17 - forekommer
det bekendt:

Fra : Jimmy

Dato : 13-07-03 23:51

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Der er vist mange der ikke er klar over at BW har kørt i samme
> grammofonrille i adskillige år med nøjagtigt de samme indlæg.

Der er desværre jævnligt folk, der fra tid til anden opretter tråde omkring
BW i den tro, at de derved får ham til at tie.

Som regel opretter de et indlæg med stort set identisk ordlyd og bliver
overrasket over at ingen i gruppen værdsætter deres "hjælp", da de
naturligvis kender til BW i forvejen og har lært at ignorere ham.

Mvh
Jimmy

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-07-03 00:09

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:tmlQa.2877$J%7.116@news.get2net.dk...

> Der er desværre jævnligt folk, der fra tid til anden opretter tråde omkring
> BW i den tro, at de derved får ham til at tie.

Jeg tænkte nu mere på dem der helt unødvendigt forlænger tråde...

Mvh
Martin

Fra : Jimmy

Dato : 14-07-03 01:03

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte nu mere på dem der helt unødvendigt forlænger tråde...

Eller som dig starter irriterende OT tråde, som blot bringer unødig støj til
gruppen.

/Jimmy

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-07-03 08:19

Jimmy skrev:

>Der er desværre jævnligt folk, der fra tid til anden opretter tråde omkring
>BW i den tro, at de derved får ham til at tie.

Nej, formålet er at få folk til at holde op med at svare på det
sludder han poster. Han har i lang tid været ignoreret ganske
udmærket, og så har han i en periode holdt sig til at skrive få
og ikke alt for irrelevante indlæg, men i øjeblikket er han ved
at optrappe til det gamle niveau og den gamle stil igen, så der
er al mulig grund til at advare imod at man svarer ham.

>Som regel opretter de et indlæg med stort set identisk ordlyd og bliver
>overrasket over at ingen i gruppen værdsætter deres "hjælp", da de
>naturligvis kender til BW i forvejen og har lært at ignorere ham.

Det er jo ikke (længere) rigtigt. Se på hvor mange der bliver ved
med at svare ham, også når han vrøvler.

--
Bertel

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-03 17:58

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke (længere) rigtigt. Se på hvor mange der bliver ved
> med at svare ham, også når han vrøvler.

Det kan jo så ikke være helt vrøvl for de, der gider svare ham.

--
-Jens B.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-07-03 18:39

Jens Bruun skrev:

>Det kan jo så ikke være helt vrøvl for de, der gider svare ham.

Mener du at et indlæg kvalificerer som fornuftigt blot der bliver
svaret på det?

I så fald fortryder jeg det her svar.

--
Bertel

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-03 20:00

> Mener du at et indlæg kvalificerer som fornuftigt blot der bliver
> svaret på det?
>
> I så fald fortryder jeg det her svar.

Du kunne ikke dy dig, vel! Ja, jeg mener at et indlæg må siges at
indholde en hvis form for fornuft, hvis nogen gider bruge energi på at
svare på det. At du så finder det nødvendigt med et personligt vendetta
mod BW siger mig blot, at han må betyde meget for dig. Og du behøver
ikke svare mig, da jeg nødig ser dig spilde din tid med "ufornuft".

--
-Jens B.

Fra : ML-78

Dato : 15-07-03 18:49

> Det kan jo så ikke være helt vrøvl for de, der gider svare ham.

Hvis du læste diskussionen ville du se, at en del af det faktisk er noget vrøvl.

ML-78

Fra : LR

Dato : 17-07-03 23:00

Jeg har i øvrigt en ide til, hvordan vi kan få BW til at klappe i. Giv ham
ret i alt! Simpelt hen. Hehe!

Mvh,

Lasse

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-07-03 21:40

LR wrote:

> Jeg har i øvrigt en ide til, hvordan vi kan få BW til at klappe i. Giv ham
> ret i alt! Simpelt hen. Hehe!

Har du nogensinde hørt om et kill-filter.?
Brug det, og du har fred.

Mvh. Jørgen

Fra : Kaare Fiedler Christ~

Dato : 15-07-03 20:13

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> [...]
> mod BW siger mig blot, at han må betyde meget for dig. Og du behøver
> ikke svare mig, da jeg nødig ser dig spilde din tid med "ufornuft".

Det er nu ikke korrekt. Nogle mennesker bliver blot nemt provokeret,
og reagerer derfor på ethvert provokerende indlæg.

Betragt blot de tråde der i øjeblikket kan findes i
dk.admin.netikette, hvor man ellers skulle tro folk var klar over at
det bedste at gøre er at ignorere den slags. Men nej, en eller anden
poster noget provokerende, og før man ser sig om er der 20 indlæg fra
folk der har ladet sig provokere.

På samme måde fungerer nogle af Bo Warmings indlæg, typisk de tråde
han starter selv, og som mest har til hensigt at provokere
akademikere, og det ofte med stort held. Det sker heldigvis også at Bo
Warming poster ganske fornuftige ting, især som svar på andres indlæg.

At et indlæg er provokerende er ikke ensbetydende med at det er
interessant. Det er i særdeleshed ikke ensbetydende med at det
indeholder den mindste smule fornuft.

Hilsen
Kåre

--
Kaare Fiedler Christiansen fiedler@daimi.au.dk

2b|~2b == -1

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-03 00:31

> [...]
> man reflekterer på BW's beviseligt monomane vanvid.
>
> Her et af hundredvis BW-indlæg fra 1998/04/17 - forekommer

Hårde ord i 1998.
Man kan godt være djævlens advokat for synspunkt man ikke har sin sjæl 100%
bag

Thomas Rørdam går ikke ind for politimord, fordi han forsvarede
Blekingegadebanden.

Mit håb var at der 1998-2003 ville være kommet fysiklærebøger der klargjorde
gavn af Edison vedr bombe eller GPS - men det er ikke sket.

Men at Preben og andre nu søger at forklare hvor min arbejdhypotese måske
halter, er et fremskridt.

Jeg tænkte nok, at dk.pollitik ikke var enøjet, men at man godt kan tale til
system-kritikere uden foragt.

Pjat om at jeg skulle have skrevet jødekritisk, er vist alle på dk.politik
ved at gennemskue - efter Anders Peter Johnsen dementerede og indrømmede, at
han var kommet til at meddele usandt om mig vedr mine 266b-domme, at de
skulle have været for antisemitisme, selvom de kun var om muslimkritik.

Vi har jo ikke nabostrid om hegnshøjde kørende, så hvorfor ikke lade
synspunkter strides - bold ej mand?

Fra : Per Tolbøll

Dato : 14-07-03 08:06

> [...]
> man reflekterer på BW's beviseligt monomane vanvid.
>
> Her et af hundredvis BW-indlæg fra 1998/04/17 - forekommer

Åh nej - ikke også genudsendelser her !

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-03 18:00

> Der er altså adskillige 100'er af svar som man kan checke før
> man reflekterer på BW's beviseligt monomane vanvid.

Mener du "momentale vanvid"? Poster du beviset her? Er du psykiater
eller bare idiot?

--
-Jens B.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-07-03 19:15

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:bf1buk$23jk$1@news.cybercity.dk...

> Er du psykiater eller bare idiot?

Hvordan svarer jeg en analfabet?

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-03 20:02

> Hvordan svarer jeg en analfabet?

Tænk. det synes jeg, du gjorde herover til UG med kryds og slange.

--
-Jens B.