Langsom A2618s
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-01 17:58

Greetings!

Er jeg den eneste der er indehaver af en uhyggeligt sløv A2618s?

Min Bosch 738 og min Alcatel One Touch Com er begge hurtige til at
tænde og starte op og hurtigt inde i menuerne; ingen ventetid.
A2618s'eren er så stinkende langsom at jeg ikke gider spilde hverken
tid eller kræfter på den mere.

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-04-01 20:44

Jesper G. Poulsen skrev:

>Er jeg den eneste der er indehaver af en uhyggeligt sløv A2618s?

En af mine kammerater har også en der er flere sekunder om at reagere
på tastetryk! Jeg ved desværre ikke hvorfor.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Anders Beck

Dato : 02-04-01 22:07

> En af mine kammerater har også en der er flere sekunder om at reagere
> på tastetryk! Jeg ved desværre ikke hvorfor.

Prøv så at skrive SMS på den. Ofte er den en 5-9 tegn bagude... Det SUCKS!

Anders Beck

Fra : Tom C.K.

Dato : 03-04-01 07:02

> Er jeg den eneste der er indehaver af en uhyggeligt sløv A2618s?
Jeg fik af andre årsager sat et nyt SIM-kort i dyret, og det hjalp en hel
del. Især går det hurtigere at tænde telefonen, indtaste PIN-kode osv. Det
gamle kort var fra 1995......

> A2618s'eren er så stinkende langsom at jeg ikke gider spilde hverken
> tid eller kræfter på den mere.
Nå, nå, nå.... Nu fik jeg den i julegave af konen, så det vil have ukendte
konsekvenser at omtale den i negative vendinger i hendes påhør. Men om ikke
andet, så fylder den da lidt mindre end den gamle GH-198'er Men du har
ret - og især status-meddelelserne ("Gemt", "Slettet" osv) kunne jeg godt
tænke mig at få til at gå hurtigere væk.

Tom C. K.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-04-01 09:58

"Tom C.K." wrote:

> Nå, nå, nå.... Nu fik jeg den i julegave af konen, så det vil have ukendte
> konsekvenser at omtale den i negative vendinger i hendes påhør.

Uhhh, er det det som ægteskab medfører?

(læs bagvendt: gej laks setfig åp gadrøl)

> [...]
> ret - og især status-meddelelserne ("Gemt", "Slettet" osv) kunne jeg godt
> tænke mig at få til at gå hurtigere væk.

Kan man ikke bare trykke på en knap, så disse "nu har telefon gjort
det man har bedt den om"-beskeder går væk???
Det kan man med Nokia og Siemens (som også tager lidt tid at fjerne
førnævnte beskeder, men man kan bare selv trykke på fx knappen med det
røde telefonrør, så forsvinder telefonens besked).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : John Frandsen

Dato : 03-04-01 16:37

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Greetings!
>
> Er jeg den eneste der er indehaver af en uhyggeligt sløv A2618s?

Min A2618s reagerer prompte... Ingen ventetid what so ever.
(Wanna-Save tlf., hvis det skulle ha' betydning)

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/