MRTG
Fra : Kristian J

Dato : 02-04-01 17:57

Jeg kører med mrtg og vil gerne have den til at have en anden
baggrunds farve end HVID hvordan ændre man det man kan ikke gører dt i
den html fil den genere den skal have en blå baggrunds farve
istedetfor

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 02-04-01 20:36

"Kristian J" <stardust@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:gpbhctkmrcdq5dc4id95dej5ifg2ik0sj6@4ax.com...
> [...]
> baggrunds farve end HVID hvordan ændre man det man kan ikke gører dt i
> den html fil den genere den skal have en blå baggrunds farve

Hejsa Kristian

Har du læst dokumentationen til MRTG? Jeg mener det står som en option i konfigurationsfilen...

mvh
Lars

Fra : Kristian J

Dato : 07-04-01 05:36

On Mon, 2 Apr 2001 21:36:14 +0200, "Lars L. Christensen"
<spam@lc-data.dk> wrote:

>Hejsa Kristian
>
>Har du læst dokumentationen til MRTG? Jeg mener det står som en option i konfigurationsfilen...
>
>mvh
>Lars

Jeg jeg synes jeg ahr kigget det igennem et par gange nu mne jeg
overser det nok

Mvh
Kristian J

Fra : Ole Hansen

Dato : 08-04-01 16:08

Kristian J <stardust@mailme.dk> writes:

> Jeg jeg synes jeg ahr kigget det igennem et par gange nu mne jeg
> overser det nok

Jup, du overser: Kig igen! :)

Background
With the Background tag you can configure the background colour of the
generated HTML page
Example:
Background[ezwf]: #a0a0a0a

(snippet direkte fra manualen..)