Delingsprg. til netværk
Fra : Henrik Kullas

Dato : 02-04-01 16:08

Hej.
Jeg har brug for et program til deling af min internetforb., er der nogen
der ved hvor jeg finder det???

Henrik

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-04-01 16:32

"Henrik Kullas" <kullas@mail.dk> writes:

> Jeg har brug for et program til deling af min internetforb., er der nogen
> der ved hvor jeg finder det???

Der er et par links fra:
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

--
Jacob
"Due to the number of submissions, we could not accept every

Fra : Anders Lund

Dato : 02-04-01 17:46

Hvilket styre system bruger du??????????
Brugere du noget nyere end win98se kan du bruge et kanont program det følger
med windows

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-04-01 19:45

On Mon, 2 Apr 2001 18:45:50 +0200, "Anders Lund"
<webmaster@123grin.dk> wrote:

>Brugere du noget nyere end win98se kan du bruge et kanont program det følger
>med windows

Njah, der burde stå "win98se eller nyere". Internet-deling følger også
med win98se.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 03-04-01 13:35

NAT32 er også godt: http://www.nat32.com/

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere til .dk og internationale domæner

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 03-04-01 14:23

Således skrev Jørgen Thomsen <un@s.jth.net> i dk.edb.netvaerk Tue, 03
Apr 2001 14:34:32 +0200:

>NAT32 er også godt: http://www.nat32.com/
>
>- Jørgen

Har du fået NAT32 til at forwarde porte til en anden maskine?

Xfut til <news:dk.edb.internet.software>

Knud
--
"Facts do not cease to exist because they are ignored."
-- Aldous Huxley

Fra : * edmundo *

Dato : 02-04-01 19:44

Henrik Kullas <kullas@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9aa4dj$sp6$1@news.inet.tele.dk...
> Hej.
> Jeg har brug for et program til deling af min internetforb., er der nogen
> der ved hvor jeg finder det???

Hvis du ikke kan bruge ICS programmet i Win98SE, så er Sygate 4.0
(www.sygate.com) et rigtig godt program.

Mvh.
Edm...

Fra : Henrik Kullas

Dato : 05-04-01 13:13

> Hvis du ikke kan bruge ICS programmet i Win98SE, så er Sygate 4.0
> (www.sygate.com) et rigtig godt program.
>
> Mvh.
> Edm...

Hej Edm...
Jeg har hentet sygate 4.0 og inst. det på 2 comp. ( server & client ), men
kan ikke få forbindelse til nettet fra clienten. På clienten kan man se når
der skabes forbindelse til intenettet på "serveren". Jeg har læst om
opsætningen på sygates FAQ, men er i tvivl om den. Kan du hjælpe??

Henrik

Fra : Bent skohorn

Dato : 05-04-01 20:35

"Henrik Kullas" <kullas@mail.dk> wrote
> [...]
> der skabes forbindelse til intenettet på "serveren". Jeg har læst om
> opsætningen på sygates FAQ, men er i tvivl om den. Kan du hjælpe??

Du behøver ikke at installere clienten, det er nok med serveren. Har du sat
din tcp/ip på begge maskinerne korrekt op? hvis dhcp delen driller så
konfigurer det manuelt, det virker hver gang:)
eksempel her:

pc1 :
ip: 192.168.0.1
subnetmask: 255.255.255.0

pc2:
ip: 192.168.0.2
subnetmask: 255.255.255.0
gateway: 192.168.0.1
dns servere: f.eks cybercitys: 212.242.40.3 og 212.242.40.51

skohorn