Hvad hedder dette billede ????????
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 17-07-03 19:41

Jeg har i laaaaang tid gået og prøvet på at finde ud af dels hvad dette
billede hedder og hvor det evt. skulle kunne købes.

Billedet forestiller disse ca. 4 mænd der sidder med deres madpakke på en
skyskraber højt over New York.
Billedet er i sort / hvid.
Jeg ved ikke helt rigtig om det er WTC under opførsel for mange år
siden.......

Nå men tilbage til sagen.
Det ville hjælpe mig enormt meget hvis der var nogen der skulle vide hvor
dette billede kan købes og evt. til hvilken pris.....

På forhånd mange tak.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-07-03 20:20

Stefan A. Tøndering skrev:
> [...]
> madpakke på en skyskraber højt over New York.
> Billedet er i sort / hvid.
> Jeg ved ikke helt rigtig om det er WTC under opførsel for

Jeg husker godt det billede. Sidst jeg så det var som "poster"
(plakat) i en af disse "Poster-Land"-forretninger, som findes
i flere byer.

Jeg tror at det er *meget* ældre end WTC. Snarere fra
1920'erne og ihvertfald længe før man opfandt arbejdstilsynet.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 21-07-03 21:23

Men hvad er navnet på kunstneren / billedet ???????????

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 23-07-03 22:14

Thu, 17 Jul 2003 20:41:19 +0200, skrev "Stefan A. Tøndering"
<stefantoendering@tdcadsl.dk> :

>Billedet forestiller disse ca. 4 mænd der sidder med deres madpakke på en
>skyskraber højt over New York.

Er det dette her, du mener ??
http://makeashorterlink.com/?D29A125C2
Der er godt nok lidt flere end 4 mænd.....

Der har været en diskussion om billedet i dk.fritid.foto, hvor man
diskuterede ægtheden af billedet, der i øvrigt er fra 1932.

Du kan finde hele diskussionen på:
http://makeashorterlink.com/?D24935E55

--
Gitte Sørensen