SONY Skærm :(
Fra : Ghost.dog

Dato : 02-04-01 15:29

Har haft en SONY Skærm (17" 200 GS) i snart 2,5 år og har været meget glad
for den, men igår blev alt tekst ulæselig dvs. der var kommet en slags
skygge, Menu systemet på skærmen virker heller ikke der er spret kinesiske
tegn ud over det hele på menuen. Er det er job for SONY Corp. ? eller hva.

/Ulrich

Fra : Daniel Andersen

Dato : 02-04-01 15:55

> [...]
> tegn ud over det hele på menuen. Er det er job for SONY Corp. ? eller hva.

Jep! - Min har lige været til reperation for netop det, og det er en Sony
magen til din - Faktisk også samme "årgang" - Hmmm!... Well - Den måtte
ihvertfald til rep. - På reperationsfakturaen står der helt præcist, at de
har :

Udskiftet Processor (IC 901) og Elektrolytkondensator.

Heldigvis har du 3 års fabriksgaranti, så det er bare med at få den
afleveret

Daniel

Fra : Rubi Herold

Dato : 02-04-01 21:17

Check din manual. og lav en Restore to default/factory settings. Dette gør
at der kommer engelsk menu igen. (Noget med at holde reset-knappen inden i
x-antal sekunder) Man kan mig bekendt ikke komme af med de japanske tegn på
anden måde. - Min datter prøvede og det tog et par nætter at finde ud af.

MVH
Morten