TDC starter Priskrig :-)
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-01 14:34

Ja,,, man skulle ikke tro det...

Men TDC, har anonceret nye ADSL priser.

Især de 2 hurtigste forbindelser, er blevet væseligt billigere

Dog er der kommet oprettelses pris på, som svarer til månedsprisen.

Priserne kan både findes her:

http://www.tele.dk/menu/nm1209.htm

og her:

http://www.internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/netexpres_priser.html

Fra : JBF

Dato : 02-04-01 19:06

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message
> Ja,,, man skulle ikke tro det...
>
> Men TDC, har anonceret nye ADSL priser.
>
> Især de 2 hurtigste forbindelser, er blevet væseligt billigere
>
> Dog er der kommet oprettelses pris på, som svarer til månedsprisen.

Ja Cybercity er da hægtet af prismæssigt hvis man ser bort fra den gratis
oprettelse.

JBF

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 02-04-01 21:15

hej
Jeg tror nu på at cybercity nok skal følge teledk
ellers vil folk nok skifte på sigt
Hilsen
Hans Henrik

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-01 21:24

"Hans Henrik Andersen" <zepo@zepo.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> Jeg tror nu på at cybercity nok skal følge teledk
> ellers vil folk nok skifte på sigt
> Hilsen
> Hans Henrik

Tjaa - der er nu stadig flere mennesker om de små forbindelser end om de
store. Og dér er CC bedst og billigst....men stadig. Alt efter behov..

Mvh. Peter Jensen

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 03-04-01 02:25

On Mon, 2 Apr 2001 15:33:32 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

Hej.

>http://www.tele.dk/menu/nm1209.htm

Fedt, så kan min gamle far sørfe med ubegrænset trafik til under 1/10
af den pris, jeg skal give for et fast 2 Mbps kredsløb med begrænsning
på udenlandstrafikken.

Er der ikke et sted, man kan sende forslag til prisstigninger på ADSL?

Daniel Stjernholm aka Skumling - skumling@skumlenet.dk
Indehaver af en Indernætbix: http://www.kleinweb.dk/
Egen server? http://www.kleinweb.dk/produkter-pegning.php

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 03-04-01 02:46

> Er der ikke et sted, man kan sende forslag til prisstigninger på ADSL?

Hvorfor ville du ønske at sætte udviklingen tilbage til stenalderen igen,
det var sq da en mærkelig tankegang!

Andreas Lindberg
Webmaster On: www.quak.dk www.free-guestbook.net www.xianno.com
ICQ= 4633819

Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-04-01 05:48

On Tue, 3 Apr 2001 03:46:25 +0200, "Andreas Lindberg"
<webmaster@quak.dk> wrote:

>Hvorfor ville du ønske at sætte udviklingen tilbage til stenalderen igen,
>det var sq da en mærkelig tankegang!

Æhhhh.......har du nogensinde hørt om anvendelsen af sarkasme......nå
ikke.....OKAY....det har du så nu !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-04-01 06:41

<webmaster@quak.dk> wrote:

>Hvorfor ville du ønske at sætte udviklingen tilbage til stenalderen igen,
>det var sq da en mærkelig tankegang!

Udviklingen? Udvikling koster penge.

Og meget groft, firkantet og upræcist opstillet: Jo mindre, udbyderne
tjener, jo mere tid går der før udbydernes udgifter ifbm.
implementation af teknologien og udstyret er tilbagebetalt.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 03-04-01 08:30

On Tue, 03 Apr 2001 01:25:05 GMT, skumling@skumlenet.dk (Daniel
Stjernholm) wrote:

>under 1/10 af den pris

Jeg irettesætter lige mig selv: forskellen er kun godt 1/6, jeg kom
til at sammenligne kvartalspriser med månedspriser.