Svedskes fødselsdag
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-07-03 21:03

Det er en måned og fire dage siden, vi fik Svedsken - i dag fejrede vi så
hendes 4 års fødselsdag. Vi havde besøg af Heidi, Svedskes 'gamle' mor (fra
dengang Svedske hed MissRosa og var annonceret på www.vildkat.dk), og
Svedske fik gaver: kattekys, kattemad og en bold med godbidder i, hun blev
fotograferet i lange baner og sunget sang om/for.

Sangen er her... hvis I vil se den i pænt lay out og se billeder, kan I
kigge på Heidis Rosa-side http://hei.homepage.dk/missrosa.html , når hun får
den opdateret... ikke sandt, 'gammelmor' )

Mel Fra Engeland til Skotland..

Da Svedske kom til verden, var hun en lille miv -

nu skal I høre lidt om hendes 4-års katteliv:

Først var hun affaldskat,

men en decembernat

da blev hun reddet og blev Heidis egen Rosa-skat.

Hos Miver, Mor og Mulle et sted i Vordingborg

Miss Rosa leged falckmand og fik både riv og sår,

for hun var tredjekat,

og det gav skrammer, at

hun skulle slås med de to andre både dag og nat.

Så kom der en annonce på vildkat-dot-dk,

om ikke nok Miss Rosa sig et andet hjem ku få

et sted som enekat,

hvor hun ku føle at,

der var en plads til hende uden andre kattes pjat.

Det endte med, at Rosa kom ind til os og bo.

Hun passer som en svedske her hos os på Vesterbro:

her ved hun altid, at

tre slaver er parat

i døgndrift, når hun tilter rundt og leger nedfaldskat.

I dag har Svedsken føsdag! Vi fejrer hende glad

med gaver og - katurligvis - med hendes yndlingsmad.

Hurra for vores skat!

Hvor var det dejligt, at

du kom til os, så vi ku få en ægte Svedskekat!

kh Dikte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-07-03 22:23

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> writes:

> [...]
> Svedske fik gaver: kattekys, kattemad og en bold med godbidder i, hun blev
> fotograferet i lange baner og sunget sang om/for.

Jamen tillykke med dagen Svedske/MissRosa, det der kattekys lyder
lækker måske jeg lige skulle overtale slaven til at købe nogle til mig
også..*spinn*

Ellers en god sang du fik dig...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 18-07-03 23:03

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> Det er en måned og fire dage siden, vi fik Svedsken - i dag fejrede vi så
> hendes 4 års fødselsdag.

En af dagens gyldne bemærkninger - den kom, da fødselaren var faldet omkuld
for at sove lidt oven på anstrengelserne:
Heidi: Hun ligner næsten en zombie, som hun ligger der....
Dikte: Næh, for zombier går omkring og sådan...

Vh Dikte