Så er der bestilt tid til Billy hos dyrelæ~
Fra : Britta Larsen

Dato : 18-07-03 15:49

Hej alle sammen :)

Ja så skal Billy øretatoveres og kasteres på mandag, og om 1 uge skal jeg
hente hans nye legekamerat i svendborg, en sød lille hunkilling, glæder mig
til at få hende hjem og se om det hjælper lidt på billys humør.
Er der noget jeg skal være obs. på inden jeg føre de to ansigt til ansigt,
da hun jo kun er 12 uger, så gør hun jo ikke så meget skade på Billy, men
hvad med omvent?
Tror nok det skal gå alt sammen :) og håber det hjælper på hans strinterier
og at han får en at lege med.

Hislen

--
Britta Larsen
--

www.smilly.dk

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 18-07-03 17:31

Hey Britta!!

> Er der noget jeg skal være obs. på inden jeg føre de to ansigt til ansigt,
> da hun jo kun er 12 uger, så gør hun jo ikke så meget skade på Billy, men
> hvad med omvent?

Ja, vi havde en hunkat på omkring 6 mdr. da vi fik vores hankat på 13 uger.
vi satte dem bare sammen den føørste dag. Og der gik en uge så var der slet
ikke noget mellem dem. men der er nok mange dlete meninger om hvad man skal
gøre.

Men god fornøjelse med den lille nye, og Billy

Ninna

Fra : Helle

Dato : 18-07-03 18:14

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote in message
> [...]
> hvad med omvent?
> Tror nok det skal gå alt sammen :) og håber det hjælper på hans

Hej Britta.

Held og lykke med dyrlægebesøget på mandag
Og tillykke med den lille nye hunkilling som du snart får hjem. Fra
Svendborg? er det hos Michael og Maria?
Hvis ja, skøøøøøøønne killinger med et fantastisk temperament

Mvh Helle

Fra : Britta Larsen

Dato : 19-07-03 01:07

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev:
>Fra
> Svendborg? er det hos Michael og Maria?
> Hvis ja, skøøøøøøønne killinger med et fantastisk temperament

Hej Helle,

Det kan meget mugligt være dem, da jeg kun ved at manden hedder Michael men
der er billeder i min profil på gruppens sidde eller klik her:

www.smilly.dk/images/kat1.jpg
www.smilly.dk/images/kat2.jpg

Jeg glæder mig også til at få hende hjem og se om det kan gøre Billys
tilværelse lidt letter :)
Skal ind med ham mellem 8 og 9 og går så ud fra de ringer når det er
forsvarligt at sende ham hjem.

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Ragna

Dato : 19-07-03 11:08

Nåh, hvor er hun altså nuser!
Sikke et nuttet nærbillede af hende på billede nummer 2.
Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at få hende hjem.
Et godt tip til at lette sammenføringen skulle være at lægge den lille på
en godt gennemsvedt t-shirt, når I kører hende hjem.
På den måde lugter hun ikke så fremmed for den "gamle" kat.
I kan også købe Feliway hos dyrlægen; det virker beroligende på kattene.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Helle

Dato : 19-07-03 12:00

> [...]
> tilværelse lidt letter :)
> Skal ind med ham mellem 8 og 9 og går så ud fra de ringer når det er

Jo jo, det er skam hos Michael og Maria. De bor på Nyborgvej ikk? søde
mennesker. Michael er min kærestes bror.

Held og lykke med den lille nuser mis.

Mvh Helle

Fra : Britta Larsen

Dato : 19-07-03 12:18

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev:
> Jo jo, det er skam hos Michael og Maria. De bor på Nyborgvej ikk? søde
> mennesker. Michael er min kærestes bror.

Ja det er dem ;)
Glæder mig skam meget til at få liv og glade dage i huset igen :) Tror jeg
nu også Billy gør, selv om han jo ikke ved hvad der venter ham i den
kommende uge :)
Men ved at killingen får det godt her, vi har etableret løbegård pga vi har
en meget stor og trafikeret vej og fordi vi kort tid efter vi flyttede ind
her mistede to katte, uden at vide hvad der var sket, og nogle naboer har
vist også et par "pæne" hunde der godt vil tage katte
Har ikke de store ekymringer om at Billy vil skræmme livet af killingen, da
han er jordens mest fredelige kat :)

Hilsen

Britta Larsen

Fra : AEK

Dato : 19-07-03 12:33

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse

Hej Britta,

du kan rolig glæde dig
En ven af mig mistede for kort tid siden sin kat. Til hans store sorg.
Jeg fik kontakt til Michael & Maria. Den sorte af killingerne ( hun hedder
nu Olivia ) bor nu i Esbjerg.
Hun har det skønneste temperament, man kan tænke sig En rigtig lille
hyggefræser *G*
100 % renlig m.v.

Jeg har set mange mennesker få katte. MEN at opleve Olivia og min ven, det
er SÅ skønt- de er helt pjattede med hinanden

Så glæd dig, Britta og fortæl, hvordan det går.

Venlig hilsen
Anya ( Som er helt pjattet med Olivia ).

Fra : Britta Larsen

Dato : 19-07-03 22:26

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev:
> Så glæd dig, Britta og fortæl, hvordan det går.

Hej Anya

Selvf. skal jeg nok fortælle hvordan det går :) Elsker katte, vil ikke leve
uden, en er godt med flere er best :D

Hilsen

Britta Larsen og Billy der møver sig rundt for at blive kælet for. ;)