Den kan spinde
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-07-03 09:57

Jeg har lige oplevet det mest fantastiske. Min sure hankat har for første
gang siden den var killing vist sin glæde ved at blive aet ned over ryggen.
Han spandt. Først gloede jeg mærkeligt på den og troede vist det var Cheeta
for hun lå ved siden af, men nej, det var sku Teddy. Hold op hvor det
varmede om mit lille hjerte. Det må da sige et eller andet om at hans humør
er blevet bedre efter Cheeta kom i mandags. Ville lige dele min glæde med
andre katteejere (min veninde gloede underligt på mig da jeg fortalte det,
det kunne hun ikke se det fantastiske i (-: )

Mange hilsner Linda

Fra : Denise

Dato : 18-07-03 10:03

"Michael Nielsen" <michael.gnTEDDY@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
humør
> er blevet bedre efter Cheeta kom i mandags.

Det _er_ da bare skønt, kan godt forstå din glæde og din følelse

> Ville lige dele min glæde med
> andre katteejere (min veninde gloede underligt på mig da jeg fortalte det,
> det kunne hun ikke se det fantastiske i (-: )

Ha, næh, det er nok kun os kattemennesker, der kan forstå sådan noget
Hilsen Denise

Fra : Lene Heier

Dato : 18-07-03 15:50

On Fri, 18 Jul 2003 11:02:35 +0200, "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

> [...]

Man skal tage sig i agt for mennesker, der ikke bryder sig om katte.
Før eller senere skal det nok vise sig, at der også er noget andet i
vejen med dem! :)

Lene
..... frit efter Lise Nørgaard.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-07-03 15:12

> Jeg har lige oplevet det mest fantastiske. Min sure hankat har for første
> gang siden den var killing vist sin glæde ved at blive aet ned over ryggen.

Til gengæld oplevede jeg for første gang for et par dage siden, at se en
busket hale og hår der rejser sig hen over ryggen .. lige så glædelig
din oplevelse var, lige så skræmmende var det at se sin kat vokse til
dobbelt størrelse

> andre katteejere (min veninde gloede underligt på mig da jeg fortalte det,
> det kunne hun ikke se det fantastiske i (-: )

Hi! Det kan jeg godt sætte mig ind i... det er lissom når folk fortæller
at lille Peter lavede stort på potten for første gang... Så står man
også bare og tænker "jamen.. øøhh, det var da fint... eller noget!?" Det
er svært at se det fantastiske medmindre man selv har én af slagsen....
om det så er børn eller katte

Dejligt at din mis har opdaget glæden ved at blive nusset .. der er nu
ikke noget som en spindende mis

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar