mærkelig kugle?
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 17-07-03 12:01

Hej.

Min lille molly har sådan en lille mærkelig kugle under hagen. Hun hoster og
laver bræk lyde. Kan hun have hår til at sidde i halsen, eller hvad er der
mon galt?

Hvis i har lyst til at se min lille mis så gå ind på:

http://well-done.homepage.dk/

Det er under killinger til salg. derefter er det nr to killing. yien.

Er hun ikke dejlig?

vibeke

Fra : anja rasmussen

Dato : 17-07-03 13:13

> [...]
>
> http://well-done.homepage.dk/
>
> Det er under killinger til salg. derefter er det nr to killing. yien.

Hej....
jeg ville nok skynde mig til dyrlæge for at få den lille mis
undersøgt!!!!!!!!!!!!!
Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 17-07-03 13:53

Det skal vi også!!!!!!!!
Ville bare høre om nogen vidste hvad det kunne være.

Fra : Freedom

Dato : 17-07-03 14:00

Det kan lyde som hævede kirtler, det havde mine perser også som små dyrlægen
sagde det ikke betød noget, men det er altid godt at se en dyrlæge når man
er i tvivl;)) Så det er godt i skal afsted!

Jo hun er skøn!
Iben

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 17-07-03 14:04

Tusind tak Iben, nu eer jeg lidt mere rolig.

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 17-07-03 14:02

Hun spiser og drikker normalt. Tror ikke det er noget alvorligt, men vi må
hellere lige få hende tjekket. Tror hun er blevet forkølet.

Fra : Freedom

Dato : 17-07-03 14:11

Ja, det er altd godt lige at ringe til dyrlægen, det kan også være i
forbindelse med en forkølelse at kirtlerne hæver;) Så det er en god ide!

Iben

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 22-07-03 16:32

Molly får pensilin nu, det var intet alvorligt. Hun har det godt igen.