Er det dominans?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-07-03 23:38

Ja så er 3. døgn med det lille vidunder overstået og alle (undtagen mig og
Teddy) sover sødt.
Jeg tror faktisk det går rigtig godt med at få den lille etableret i sit nye
hjem. Hun leger, spinder, kæler og hvad nu en lille mis der er godt tilfreds
vil gøre. MEN.... Jeg ved ikke om det er et problem. Teddy kan godt finde på
at fise efter hende når hun leger eller er uden for mit øje og fare på hende
med en knurren. Han slipper godt nok igen, men ikke altid lige hurtigt. Hun
siger ikke noget og leger bare videre bagefter. Er det Teddy gør et
faresignal om at det her bare ikke kommer til at fungere eller vil han bare
vise at han var her først og at hun altså ikke skal komme for godt igang med
sine kunster? Han kan sagtens gå forbi hende eller stå lige ved siden af og
glo ud af vinduet uden han gør noget. Er det mig der er pivet?

Svedige godnat hilsner Linda og teddy (som snorker på gulvet nu, uha det er
hårdt med sådan en lille møjunge)

Fra : Line Blom

Dato : 17-07-03 08:31

> [...]
> glo ud af vinduet uden han gør noget. Er det mig der er pivet?
>
> Svedige godnat hilsner Linda og teddy (som snorker på gulvet nu, uha det er

Hej Linda

Jeg tror (ligesom du selv er inde på) at det lige nu handler om at få
etableret en rangorden! Teddy VAR der først og det vil han gerne lige
understrege det lyder ikke som om hun lider overlast når hun ikke
skriger og hyler eller er bange får ham!
Du nævner heller ikke noget om at hun angriber ham hvilket kunne tyde på
at hun accepterer det han fortæller hende!
Ligger hun sig ned på ryggen og blotter maven med poterne ud til siden
når han gør det?? hvis hun gør er det fordi hun overgiver sig og er
dette tilfældet skulle det være overstået om et par uger og alt skulle
være godt!
Du skal ikke blande dig det er helt normalt og det er noget de skal
igennem!

Nej du er ikke pivet, man vil bare så gerne have at de elsker hinanden
med det samme, ik

Med venlig hilsen
Line Blom
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-07-03 15:07

Ja hun lægger sig nemlig på ryggen med poterne ud til hver side. Grunden til
at jeg skriver hele tiden er nok også fordi Teddy er lidt speciel med hensyn
til at bide og kradse. nu har de været alene siden kl 9.30 og til nu og de
sov fredeligt da jeg kom ind af døren så jeg tror nok at det er som det skal
være. Og så længe Cheeta ikke skriger når Teddy har fat i hende er det nok
noget de selv klarer. Og jo, man elsker jo de dyr og vil så gerne at de skal
være gode venner.

Mange SVEDIGE knus Linda