Det rene cirkus
Fra : Michael Nielsen

Dato : 14-07-03 23:02

Ja nu har den bette mis været her i 8 timer og jeg forstår ikke helt hvad de
har gang i. Hun har sovet, spist, drukket og rendt lidt efter mig, men når
Teddy kommer begynder hun straks at knurre. Det skal så siges at hun kan
lege med hendes legetøj samtidig med at hun er "sur" eller hvad hun nu er.
Og nu er det så det undrer mig, spiller hun bare kosbar eller hvad, for når
Teddy kalder, eller det er hvad jeg tror han gør, løber hun efter ham indtil
han vender sig om. Han har stadig ikke vist tegn på surhed eller fjendskab,
kun nysgerrighed.

Hilsen Linda, der vist ikke skal sove i nat, da Cheeta fræser rundt med sit
nye legetøj.

Fra : Pia J

Dato : 15-07-03 06:12

"Michael Nielsen" <michael.gnTEDDY@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> Teddy kommer begynder hun straks at knurre. Det skal så siges at hun kan

Bare giv hende et par dage-1 uge. Sådan en missepige kan være uhyggeligt
konservativ når det gælder nye bekendtskaber, og du skulle have hørt mine
killinger, da de kom hjem og mødte hundene. De lyder stadig som rottweilere,
hvis der er ny hund på besøg i huset. Men vores egne leger de nu med.

:Pia

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-07-03 10:22

Her til morgen er hun faktisk ikke så sur mere. Nu er det hende der løber
efter Teddy men hun er stadig lidt forsigtig. Men det må da være positive
tegn at hun allerede spiser, drikker, går i kattebakken OG leger. Og hun
ligger bare midt på sofaen og sover, ja drømmer gør hun også. måske det er
mig der er for optimistisk, men jeg har aldrig sat 2 katte sammen før.

Knus Linda