At last -foreløbig...
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-07-03 13:55

Har jeg fået hjemmesiden til at spille, der er dog risiko for enkelte
falske toner...;-/

Men den er testet i IE, Mozilla & Konqueror..

Misbamse afdelingen har endda fået en gæstebog med plads til
poteaftryk
--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 15:19

Hej Henrik!
Hun kan da slet ikke li at bo hos dig, hende Anastacia *G*
Fin hjemmeside og sikke nogle historier hun kan fortælle om livet med
sin nye slave

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-07-03 17:58

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> Hun kan da slet ikke li at bo hos dig, hende Anastacia *G*

Nej slet ikke....;-D

> Fin hjemmeside og sikke nogle historier hun kan fortælle om livet med
> sin nye slave

Ja, hun har ikke nogen problemer med snakketøjet...*GG*