Internet køb ?
Fra : Denise

Dato : 10-07-03 11:08

Hej
Er der nogle der har gode udenlandske adresser hvor man kan købe kosttilskud
til katte ?
Min gamle Molly får noget der hedder Synoquin Cat fra Kruuse, som nu udgår.
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 10-07-03 15:53

Hej
> til katte ?
> Min gamle Molly får noget der hedder Synoquin Cat fra Kruuse, som nu
udgår.
> Hilsen Denise
Jeg fandt en af mange ved hjælp af Google
http://www.catclinic.co.uk/acatalog/The_Cat_Clinic_Oral_Supplements_and_Remedies_35.html

Med venlig hilsen
Steen

Fra : Denise

Dato : 10-07-03 16:50

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> udgår.
> Jeg fandt en af mange ved hjælp af Google

> [...]

Hej Steen
Jeg havde fundet et par engelske selv, men synes jeg kan huske, at nogle
købte noget gennem Tyskland, så mere om nogle havde gode erfaringer med et
sted. Hvis ingen svarer tror jeg at jeg vil prøve dit link. Tak for hjælpen.
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 10-07-03 18:01

Hej Denice
> [...]
med et
> sted. Hvis ingen svarer tror jeg at jeg vil prøve dit link. Tak for

Hvis jeg læste rigtigt var det så ikke pille der indeholdt glycosamin
( det der virker mod let slidgigt på mennesker)
så kan pillene købes i Tyskland ved grænsekioskerne bl.a. Fleggaard,
ca. 65 kr. for en pakke, men så er dosis jo beregnet til mennesker, men
pille kan måske deles

Steen

Steen Vinbæk

Fra : Denise

Dato : 10-07-03 18:06

> [...]
> så kan pillene købes i Tyskland ved grænsekioskerne bl.a. Fleggaard,
> ca. 65 kr. for en pakke, men så er dosis jo beregnet til mennesker, men

Jeg vil hellere holde mig til Synoquin til katte, det kender jeg.
Kommer dog heller ikke lige forbi Tyskland, men mente der engang ver et link
til en tysk internetshop.
Hilsen Denise

Fra : Bente Jepsen

Dato : 10-07-03 19:21

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg vil hellere holde mig til Synoquin til katte, det kender jeg.
> Kommer dog heller ikke lige forbi Tyskland, men mente der engang ver et

Hej Denise.

Det må være www.zooplus.de du tænker på, men jeg har lige kigget efter og de
har ikke Synoquin.

Hilsen
Bente

Fra : Denise

Dato : 10-07-03 19:41

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f0dae99$0$22606$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Hej Denise.

> [...]

Hej Bente
Ja, det var nok det jeg tænkte på, øv.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-07-03 20:24

In article <bekc0r$rh5$1@sunsite.dk>, Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

> Ja, det var nok det jeg tænkte på, øv.
> Hilsen Denise

Hej Denise

Jeg har lige kigget på netdyredoktor. Det lyder som om Artroflex®,
Quosequin®, Synoquin® er forskellige produktnavne for det samme
produkt, så måske du kunne finde og bruge et af de andre?

http://makeashorterlink.com/?K30A22935

Fra : Denise

Dato : 10-07-03 20:45

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Quosequin®, Synoquin® er forskellige produktnavne for det samme
> produkt, så måske du kunne finde og bruge et af de andre?

Jeg er klar over det, Husum ringede til aften og sagde af de jo kunne skaffe
Synoquin til hund, hvilket kræver at jeg skal dele en kapsel med pulver, det
kan man jo ikke. Dernæst nævnte de Artroflex, som de selv havde gode
erfaringer med. Men jeg ved ikke rigtigt, jeg tror hellere jeg indtil videre
vil prøve og købe Synoquin på nettet, Molly går bare så fint på dem, og
noget forskel i produkterne er der jo nok.
Hilsen Denise

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-07-03 21:07

> [...]
> nogle købte noget gennem Tyskland, så mere om nogle havde gode
> erfaringer med et sted. Hvis ingen svarer tror jeg at jeg vil prøve

Uanset hvilken søgemaskine man bruger, og søger efter tyske links,
kommer der kun de samme ca. 7 engelsk sprogede links.

Men den her ser da meget seriøs ud http://www.vet-medic.com/indexuk.asp

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Denise

Dato : 13-07-03 15:53

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> M.v.h
> Niels =/\ . . /\=
> malgré tout burmesere - ingen killinger til salg

Har i dag bestilt kapslerne hos ovennævnte. De var iøvrigt også de billigste

Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 17-07-03 18:39

> [...]
meddelelse

> Hej
> Har i dag bestilt kapslerne hos ovennævnte. De var iøvrigt også de

For info, kapslerne Synoquin kom med posten i morges. Det må da siges at
være hurtigt ikke. Godt nok kostede de 305 kr. mod 212 kr. i Danmark, altså
da man kunne købe dem her. Men hovedsagen var at jeg kunne få fat i dem
Hilsen Denise