politiets nye våben:
Fra : Lene Vang

Dato : 09-07-03 10:40

Sporkatten, læs mere her: http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=277131

mange sommerhilsner

Lene - som er fast besluttet på at skal have en kat.

Fra : Kate

Dato : 09-07-03 20:46

"Lene Vang" <lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> wrote in

> Lene - som er fast besluttet på at skal have en kat.

Også selvom den er forbudt der hvor du bor?

Kan nu godt forstå dig. Hvad er livet uden en lille missekat eller fire

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-07-03 21:14

Kate skrev
<Hvad er livet uden en lille missekat eller fire >

Hmm...............det vil jeg gerne prøve at besvare.

Det er muligheden for at:
sove til vækkeuret ringer, eller man vågner af sig selv

spise sin mad under afslappede former uden at være på
vagt over for pelsede tyveknægte

ikke hoste "hårboller" den halve nat

have porcelæn og glasting på hylderne

have sine småting der hvor man har lagt dem

ikke træde på kattegrus med bare tæer

have flotte potteplanter

tynde pæne gardiner

mad uden "tilsætningsstoffer"

gå i byen og købe noget til sig selv istedet for tøjmus

ikke at skulle pille snører ud af div. tøj (i selvforsvar)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Lene Vang

Dato : 09-07-03 22:13

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Desværre Marianne, jeg er blevet så træt af at høre om jeres katte at nu vil
jeg have min egen. Jeg vil også opleve den forunderlig verden som I andre
lever i.
Til Kate så har jeg spurt meget diskret omkring mig, og har bla. snakket med
gårdmanden herude, og han kunne fortælle mig at mange havde katte herude og
de(gårdmændene) vil ikke gå rundt og lege bussemænder. Og jeg har kun et
vindue hvor folk ville kunne se den, hvis det ikke lige ville være for mine
mørke pasiener. Så jeg er ikke så bange for det mere. Jeg har også tænkt mig
at tage det op til bestyrelsesmøde om det ikke kunne være en mulighed at få
lov til at holde indekatte.
Men jeg skal lige finde nu af hvormeget det kommer til at koste at have kat,
og de er jo heller ikke billige at anskaffe sig.

Hilsen Lene

Fra : Kate

Dato : 10-07-03 14:49

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> gå i byen og købe noget til sig selv istedet for tøjmus
>
> ikke at skulle pille snører ud af div. tøj (i selvforsvar)

Årh, petitesser

Fra : dpl

Dato : 12-07-03 20:08

Heller ikke hos russisk politi er livet som løsgående kat sikkert :(
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3061243.stm

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ragna

Dato : 12-07-03 20:17

Hvor sørgeligt med den lille kat!
Forhåbentlig har den haft det godt, mens den var "i tjeneste"

--
Venlig hilsen, Ragna