Billeder i læssevis :-)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 01:17

I lørdags ankom hun så En lille chokolade burmeserpige ved navn Mardol.
Og jeg har siden været travlt optaget med at introducere hende for de
"gamle" katte. Kameraet har selvfølgelig været på overarbejde. Resultatet
kan ses i mit album på www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ hvor der er hele 5 nye
mapper med billeder - både af hende selv og af mødet med de andre katte.

Allerede idag er alle døre åbne og hele flokken samlet. Patsy har stadig
ikke helt accepteret hende og skælder både ud og langer ud efter hende i ny
og næ, så de får ikke lov at være sammen uden opsyn. Men der sker hele tiden
fremskridt. Idag var det sjovt at se, hvordan Mardols vilde leg gjorde selv
Patsy lidt fjollet og kåd, så hun hoppede sidelæns og skød ryg som Mardol
*g*

Sofus er meget interesseret i hende og vil gerne lege, men han ved ikke
helt, hvordan han skal gribe det an, for hun er jo også lidt farlig *lol* -
Hun er lille bitte i forhold til ham. Deres leg går indtil videre mest ud på
at Mardol jager ham.

Freja og Afrodite..Ja, hvad skal man næsten sige. Freja accepterede hende
uden videre og er begyndt at vaske hende også - hvis det lille mylder altså
bare gad at stå stille længe nok Afrodite hvæsede en smule til at starte
med, når Mardol sprang på hende, men har nu også accepteret hende. Jeg har
aldrig hverken mødt eller ejet venligere katte Mine tøser *smelte*

Mardol selv har taget alt med et utroligt gå-på-mod. Fandt bakkerne med det
samme og har spist med stor appetit siden sin ankomst. Og hun virker ikke
spor nervøs over alt det nye Og så er hun selvfølgelig bare hamrende
kær. Jeg kan slet ikke stå for hendes lille ansigt med den lidt mørkere
maske. Ind imellem får hun et kæleflip, hvor hun storspinder og stanger og
så er jeg altså helt fortabt. Eller som i morges hvor hun faldt i søvn på
mit skød, netop som jeg sad på sengekanten på vej op..Og så måtte jeg jo
blive siddende i en halv time og beundre hende *S* -Godt jeg har ferie

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-07-03 09:35

Katrine Nederby <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:
> I lørdags ankom hun så En lille chokolade burmeserpige ved navn
> Mardol.

Jeg får killing/udstillings abstinenser :-I

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 17:09

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får killing/udstillings abstinenser :-I

Så er det måske ved at være tid til en lille ny hos dig også ?

Katrine

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-07-03 17:36

Katrine Nederby <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:
> Så er det måske ved at være tid til en lille ny hos dig også ?

Nej.
1) Ingen ny killing om sommeren.
2) 3 katte er nok.

Men den gamle siameser på 12 år, vil helst ikke ud i løbegården mere, og
hun sover hele tiden, hun har det okay, men sommetider virker det som om
hun er ved at opgive.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 18:33

> Nej.
> 1) Ingen ny killing om sommeren.

Den kan jeg ikke gennemskue. Hvorfor ikke om sommeren?? Ferietid?

> 2) 3 katte er nok.

Ahr, kom nu

> Men den gamle siameser på 12 år, vil helst ikke ud i løbegården mere, og
> hun sover hele tiden, hun har det okay, men sommetider virker det som om
> hun er ved at opgive.

Åh nej da Jeg håber ikke, det er så galt endda. Sover de ikke bare mere
med alderen? Min fars gamle orientaler, som netop er blevet aflivet 16 år
gammel har sovet rigtigt meget de sidste år. Men han har hele tiden virket
sund og tilfreds alligevel. Han stoppede også med at gå ud, men måske mest
fordi synet begyndte at svigte de sidste år.

Den anden dag ledte jeg efter de billeder, du engang havde i et album på
nettet. Jeg ville gerne se Oblati igen....Har du fjernet dem?

Katrine

Fra : Elwarth

Dato : 09-07-03 10:04

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> I lørdags ankom hun så En lille chokolade burmeserpige ved navn
Mardol.

Hej Katrine

Stort til lykke med den lille charmetrold
Får vi hende at se IRL i Silkeborg?

Venligst
Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 17:14

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mardol.
>
> Hej Katrine
>
> Stort til lykke med den lille charmetrold

Tak. Jeg er bare så glad for hende. Og for at der sker lidt igen

> Får vi hende at se IRL i Silkeborg?

Jeg har for længe siden lagt billet ind på en afbudsplads, men har endnu
ikke hørt noget, så jeg tror ikke, vi kommer med. Men jeg har meldt hende
til i Nyborg, og melder hende måske også til i Taastrup

Katrine

Fra : CAMILLA SCHARFF

Dato : 09-07-03 17:40

> [...]
> ikke hørt noget, så jeg tror ikke, vi kommer med. Men jeg har meldt hende
> til i Nyborg, og melder hende måske også til i Taastrup

Jaahhh Katrine - skynd dig at melde til Tåstrup!!
Så får du nemlig også at se - næsten - hele min bande killinger, for jeg har
jo bl.a. tilmeldt kuld og har 6 af 7 med!
Og hvis du vil, må du og Mardol meget gerne komme og overnatte hos os inden
udstillingen... vi har en kattefri kælder med eget brusebad og gæsteseng
(godt nok med lidt fugt-lugt, men det overlever man nok en enkelt nat)
*lokke lokke*!

Mange hilsner
Camilla

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 18:22

"CAMILLA SCHARFF" <c.scharff@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstillingen... vi har en kattefri kælder med eget brusebad og gæsteseng
> (godt nok med lidt fugt-lugt, men det overlever man nok en enkelt nat)

Heej Camilla.

Du kan tro, jeg har tænkt meget på dig de sidste par dage. Når jeg nu
oplever hvor meget een lille killing kan rode, kan jeg slet ikke forestille
mig, hvordan der må se ud hjemme hos jer *g* Og så alle de halsbrækende
stunts hun præsterer *suk* Jeg er lykkelig for der kun er 1 at holde øje
med. For et øjeblik siden tog hun turen op i gardinet ved min altandør.
Halvvejs oppe sprang hun over på en reol hvor telefonen står. Sekundet efter
røg hun på gulvet og rev en rode-kurv med sig (sådan en med huskesedler,
lapper med telefonnumre, en uploader til mobilen, notesbøger osv.) Samtidig
rev hun telefonstikket ud. Hjææææælp...Jeg får dårlige nerver...

Jeg vil skynde mig at melde til Taastrup, for jeg vil vildt gerne nå at se
kuldet inden de flyver fra reden Og dit tilbud er næsten for godt at
sige nej til....Kan vi snakke sammen, når vi når lidt tættere på
udstillingen?

Katrine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-07-03 19:43

> [...]
> oplever hvor meget een lille killing kan rode, kan jeg slet ikke
forestille
> mig, hvordan der må se ud hjemme hos jer *g*

SNIP om Mardols ballade-numre

Næh, det er også lidt for morsomt til tider - killingerne hygger sig
gevaldigt i de mange flyttekasser, som tog no time at fylde op, men som
tilsyneladende tager _evigheder_ at pakke ud... De springer rundt på/i/under
dem og bliver konstant "væk" - derudover har jeg nærmest kronisk dårlige
nerver hver gang vi åbner hoveddøren, for den er liiiige ud til en meget
befærdet vej (vi skal dog have lavet noget interimistisk net-ting, som
sikkert ikke kommer til at se kønt ud, men som kan forhindre katte-udslip).
Og så har vi for første gang i alle årene med katte have lukket
soveværelsedøren om natten - killingerne er simpelthen så vilde kl. 4.30
eller deromkring om morgenen, og synes det er *enormt* sjovt at lege tagfat
på og under dynerne, lege den skægge "bid-i-tæer"-leg og selvfølgelig hoppe
menneskene på hovedet og bide i deres ører og hår, for de siger så sjovt...
*suk* Altså, killingerne er forvist fra sovegemakkerne om natten!

> [...]
> kuldet inden de flyver fra reden Og dit tilbud er næsten for godt at
> sige nej til....Kan vi snakke sammen, når vi når lidt tættere på

Ja selvfølgelig - vi tales bare ved! Når du nu glippede dem sidst du var
i Kbh. manglede det da bare at du skulle nå dem denne gang!

Mange hilsner
Camilla

Fra : Elwarth

Dato : 09-07-03 17:59

> [...]
> ikke hørt noget, så jeg tror ikke, vi kommer med. Men jeg har meldt hende
> til i Nyborg, og melder hende måske også til i Taastrup

Hej igen

Øv, det var ærgerligt, men så glæder jeg mig til at se hende i Nyborg. Der
regner jeg med, at vi også kommer

Venligst
Dorthe

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-07-03 15:30

In article <befmt4$3t2$1@sunsite.dk>, Katrine Nederby
<beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:

> I lørdags ankom hun så En lille chokolade burmeserpige ved navn Mardol.

Nuyy - hvor er hun sød!
Til lykke med hende

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 17:19

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse

Mardol.

> Nuyy - hvor er hun sød!
> Til lykke med hende

Tak ska' du ha'. Ja, sød er hun ihvertfald - selv når hun leger vilddyr og
overfalder alt, der bevæger sig *g* Og det gør hun tit. Hun er enormt
underholdende, så jeg får ikke set meget TV i disse dage

Katrine

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-07-03 17:47

> Mardol.

Smuk lille tøs, hjertelig tillykke med hende!

mvh Eva ( der efter diva´ernes mening absolut ikke har godt af
at glo på killingebilleder *GG* )

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 18:25

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ved navn
>

> Smuk lille tøs, hjertelig tillykke med hende!

Tak

> mvh Eva ( der efter diva´ernes mening absolut ikke har godt af
> at glo på killingebilleder *GG* )

He he he...Det er da godt, hun ikke er blå så

Katrine

Fra : Kate

Dato : 09-07-03 20:43

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote in

> Hun er enormt
> underholdende, så jeg får ikke set meget TV i disse dage

Killinger er da også meget sjovere

Tillykke med den lille ny.

--
Kate