Scottie er i virkeligheden en hund...
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 08-07-03 17:10

Han er HELT vild med at jeg kaster hans lille mus, hvorefter han
tæsker efter den, kommer tilbage med den i munden, og lægger den hos
mig. Og sådan kan vi blive ved MANGE gange.

Imens render han bare rundt og spinder, det ser altså skægt ud. En
løbende kat der spinder Og hvis jeg er for langsom, så får jeg
lige et par miau's med på vejen, for så kan jeg godt se at komme igang
!

Jaja, han er min lille 2-i-1 kat

--
Jacob

Fra : Tina

Dato : 08-07-03 17:44

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> skrev i en meddelelse
> [...]
> løbende kat der spinder Og hvis jeg er for langsom, så får jeg
> lige et par miau's med på vejen, for så kan jeg godt se at komme igang

Hehe, sådan en har jeg også. Her er det bare en frottéhårelestik, der er det
helt store hit. Tager jeg den ikke når han kommer tilbage med den, så tager
han den i munden, kravler op på mig, og smider den lige i ansigtet på mig.
*GGG*
Han kan apportere i timevis, hvis jeg ikke siger stop. ;)
Jeg betnytter det til at træne ham lidt, ved at sige "aflever" når
elastikken ryger ud af munden på ham. Han har fattet pointen. Megt nyttigt,
når kræet lusker afsted med noget, han har "lånt"

Tina og Mis

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 08-07-03 22:06

On Tue, 8 Jul 2003 18:43:53 +0200, "Tina" <misstinadk@hotmail.com>
wrote:

>Her er det bare en frottéhårelestik, der er det
>helt store hit

Sådan er det med Djamal. Af samme grund købte jeg en hel bunke
frotte-hårelastikker til en 10'er da jeg så dem.

Djamal elsker at lege Schmeichel med hårelastikker Han kommer ikke
med dem dog. Men han kommer selv hen for at blive nusset og fortalt
hvor god han er

--
Jacob

Fra : Kristina Weimer

Dato : 09-07-03 12:26

Jacob Saaby Nielsen <dont@have.one> wrote in message news:<bfcmgvcmvc7p6u9cnap2qpvnj338smrfnm@4ax.com>...

> Sådan er det med Djamal. Af samme grund købte jeg en hel bunke
> frotte-hårelastikker til en 10'er da jeg så dem.

Hej på er

Vi skaffade också en hel massa av de där "frottéhårelastik"-sakerna åt
våra två katter - de älskade att leka med dem, gnaga på dem, jaga runt
dem i lägenheten osv. Sen försvann de en efter en, sådär som
kattleksaker har för vana. Jag reflekterade inte desto mer över saken,
innan Twister hulkade upp vad jag trodde var en hårboll. Men nej, han
hade lyckats äta upp ett hårband, och det var visst lite
hårdsmält... När han en halvtimme senare kastade upp *ett till*
belöt jag mig för att det inte var nån nyttig leksak för min lilla
korkade teddybjörnskatt (Som också -förutom hårband och pappaskar-
äter rå potatis, gurka [agurk] och tomat... Undrar om han har tänkt
bli vegetarian?)

h. Helsingforslurkeren Kristina... (Som någon gång ska presentera
sig&katterna närmare, bara hon är säker på att det inte är för
kaffesladderaktigt Eller OT

--
..för övrigt anser jag att dette er en hyggelig gruppe

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-07-03 19:16

Hejsan Kristina

Varmt velkommen

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Birgitte

Dato : 08-07-03 18:28

> [...]
> løbende kat der spinder Og hvis jeg er for langsom, så får jeg
> lige et par miau's med på vejen, for så kan jeg godt se at komme igang

Hej Jacob
Flere af mine katte gør det samme,- og det er jo en god måde at holde katten
i form *G*
Problemet blot her i huset, at det er de forkerte katte der ter sig som hund

Mvh
Birgitte
www.truetrust.dk