Kyllinger
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-07-03 10:10

Ja fik jo købt lidt kyllinger, med hjem til misserne. I går aftes
fattede de ikk, hvad de skulle gøre, med de små gule dimser.
Men har lige været ude på altanen med dem igen. Og Neo fik bidt i en af
kyllingerne. Haps så smuttede Atomic med den *G*
Kyllingen fik tæsk, Atomic fik snask på poterne - ad bvadr ryste ryste
poter *G*
Hun hev og sled i kyllingen, smagte lidt på den og gik så til den næste
kylling.

Neo snuppede den første kylling og smaske/gnaskede lidt af den i sig.
Dixie lod sig rive med af Atomic, men kun lidt Hun hoppede lidt op
og ned med den 3. kylling og strøg så i turbofart ind i stuen igen.

Jeg fangede et billede af Atomic, det ligger i hendes mappe.

Endelig langt om længe, fik jeg fat i stuebambus i fredags. 3-kløveret
fik hver en plante, om eftermiddagen... der sad de så og guffede resten
af dagen. Kl. 4 om morgenen, vågnede jeg ved opkastlyde. Måtte op og
fjerne opkast 5-6 steder. Fjernede også planterne, for det var da lige i
overkanten.

De fik planterne da jeg stod op og 3-kløveret kastede sig frådende over
dem *G* Men 5 min. efter kastede Neo op igen
Planterne blev fjernet og de har først fået dem igen her til morgen. I
dag spiser de lidt mere behersket....

Der er et enkelt billede af deres bambustrip i deres album

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-07-03 10:54

Hej Joan!
Det lyder sjovt .-) Kan lige se Atomic for mig stå der og ryste poter.
Det gør hendes mor også hvis hun er blevet beskidt på poterne så
ryster hun dem helt vildt *G*

Knus fra Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 06-07-03 14:48

Joan Frederiksen <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in

> Ja fik jo købt lidt kyllinger, med hjem til misserne.

Her er det også kun Mowgli som fuldt og helt går ind for den spise. Jeg
forventer at Donse måske får smag for dem også, men nu får vi se

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-07-03 15:20

Her troede jeg Helena ville blive helt vild med kyllingerne, men nej. Hun
snusede godt nok rigtig mange gange til den, men hund tog den ikke i munden.

Daoubi derimod syntes det var det bedste legetøj hun nogensinde havde fået,
men endnu har hun ikke fundet ud af at spise den. Og så kan man altså kun
lege med den indendøre. For øvrigt slikker hun pænt både gulv og poter rene,
hvis der kommer lidt snask.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats