Skattekiste
Fra : Tina

Dato : 05-07-03 22:00

Hej derude

Min kat har en skattekiste. *G*

Jeg har en lille kommode, hvor der lige er 10-15 cm mellem væggen og
kommoden. Katten kan komme derom.

Da jeg i dag lige skulle støvsuge bag kommoden, og jeg derfor flytter den
ud, finder jeg en pæn samling indeholdene: ynglingsmusen, en hårelastik, et
par visne blade, ynglingsbolden, lidt jord fra planterne, høstrå stjålet fra
marsvinene, en mundfuld tørfoder, og lidt andre småting.

Hamstergen? *GGG*

Tina & Mis

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-07-03 23:46

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> writes:

> [...]
> par visne blade, ynglingsbolden, lidt jord fra planterne, høstrå stjålet fra
> marsvinene, en mundfuld tørfoder, og lidt andre småting.

Nææhhh du har fundet et af de sorte huller *GG*
Er jo ellers ikke så ligetil at hitte ud af hvor misserne gør af
legetøjet

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa