Katterenlighed
Fra : MK

Dato : 05-07-03 20:00

Vores hun-mis er 10,5 år gammel og har nu 3 gange om natten besørget på
køkkengulvet, selv om dens kattebakke står klar, og hun er vant til at være
ude i dagtimerne. Hvad vil hum fortælle?
kan det være at en ny han-kat er kommet i nabolaget?
Er der nogen der har erfaring med lignende tilfælde?

Med venlig hilsen
KL

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 05-07-03 20:16

"MK" <mamsen@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ude i dagtimerne. Hvad vil hum fortælle?
> kan det være at en ny han-kat er kommet i nabolaget?
> Er der nogen der har erfaring med lignende tilfælde?

Hejsa!

Jeg ville starte med at besøge dyrlægen.
Din "gamle" misse-pige kan have blæreproblemer og kan måske derfor ikke
holde på vandet.

Mvh. Mette

Fra : Niels Peter

Dato : 05-07-03 23:29

MK wrote:
> [...]
> kan det være at en ny han-kat er kommet i nabolaget?
> Er der nogen der har erfaring med lignende tilfælde?

Når en kat, der ellers altid har været renlig, får problemer med det,
bør man altid få den checket hos dyrlægen. I det tilfælde er der nemlig
ofte tale om fysisk sygdom, især, når katten, som i dit tilfælde, er
lidt oppe i årene.

Niels Peter

--
Niels Peter