Kølerfigur
Fra : Denise

Dato : 03-07-03 20:36

Hej
Se lige et billede af "vores" forkælede udekat Gizmo, som jeg lige har været
ude og tage. Og hvor han daglig slapper af, efter lidt god mad, før han
vender næsen hjem til sig selv . Ja, hvad de dog ikke får lov til, de
dyr.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 03-07-03 20:51

Ja, og så var der lige linket http://shor.ter.dk/498454010

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-07-03 20:54

Ja det er nok ikke alle bilejere der vil tillade det. Men hvor er han skøn

MVH Linda

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-07-03 20:58

Denise skrev
<Ja, hvad de dog ikke får lov til, de dyr.>

Ja de har nogle veludviklede "opdrager-gener"
og Gizmo ved garanteret at han tager sig rigtig godt ud
med rød bagrund

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 21:02

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in news:be20j2$qg9$1@sunsite.dk:

> Ja, hvad de dog ikke får lov til, de
> dyr.

Ja, det er ikke småting vi kan acceptere fra kræene. Gizmo ser ikke ud
til at ha' den mindste dårlige samvittighed

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 03-07-03 21:16

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
> Hej
> Se lige et billede af "vores" forkælede udekat Gizmo, som jeg lige har
været
> ude og tage. Og hvor han daglig slapper af, efter lidt god mad, før han

Jeg er altid glad når det regner, for så bliver kattepoterne vasket af - de
vader rundt deroppe. Her til aften var bilen våd og Muddi kom med stort
besvær helt op på taget, for bagefter at rutche ned af forruden, prøvede at
kravle ud på sidespejlet, gled med bagpoterne og hang så der på spejlet i
armhulerne, bagben strittende og en lille rund vom. Desværre var kameraet
ikke skydeklart.

:Pia

Fra : Denise

Dato : 04-07-03 06:47

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> armhulerne, bagben strittende og en lille rund vom. Desværre var kameraet

Hihi, ærgerligt at kameraet ikke var klar.
Da bilen var ny for 5 år siden, var manden godt nok lidt knotten over Gizmo
(og Thomas - en anden kat der kom der), men ville jo heller ikke skræmme dem
væk. Nu mumler han kun, hvis han lige har vasket bilen. Men hvad pokker, det
er jo bare en død ting, og når man kommer hjem er det jo dejligt for Gizmo,
at han kan få varmet måzen og ligge lidt i tørvejr, inden han skal videre på
sin daglige rute ud i livet
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 04-07-03 07:44

> er jo bare en død ting, og når man kommer hjem er det jo dejligt for
Gizmo,
> at han kan få varmet måzen og ligge lidt i tørvejr, inden han skal videre

> sin daglige rute ud i livet

Ja - vores bruger den som udkigspost. Det er skam ikke kun hundene, der
holder vagt!

:Pia