Billeder af plejefamilien.
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 02-07-03 16:31

Hej!!

Så er der lagt et par billeder ind af vores plejefamilie. Den 4 killing
mangler på alle billederne, det er endnu ikke lykkes mig at få et billede af
den. De er stadigvæk noget utrygge og skræmte, så jeg har endnu ikke
undersøgt dem nærmere.

Knus
Heidi

Fra : Jette Nielsen

Dato : 02-07-03 16:42

> [...]
> mangler på alle billederne, det er endnu ikke lykkes mig at få et billede af
> den. De er stadigvæk noget utrygge og skræmte, så jeg har endnu ikke

Billederne ligger i Heidi's album på www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 02-07-03 17:21

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Billederne ligger i Heidi's album på www.dk-fritid-dyr-kat.dk
>

> Med venlig hilsen
> Jette Nielsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Tak Jette, det havde jeg glemt at skrive i farten.

Knus
Heidi

Fra : Jette Nielsen

Dato : 02-07-03 19:46

> Tak Jette, det havde jeg glemt at skrive i farten.

Helt i orden... vi er her jo for at hjælpe hinanden *GG*

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 02-07-03 21:55

> Helt i orden... vi er her jo for at hjælpe hinanden *GG*
>

> Med venlig hilsen
> Jette Nielsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Heidi..

Nej hvor er din nye plejefamilie dog nogle søde og kønne katte...
mormis ser godt nok noget træt ud....godt hun "stødte" ind i dig....
held og lykke til jer allesammen...

hilsen Majbritt

Fra : PiaR

Dato : 02-07-03 22:57

Hvor er de smukke.
De kunne være i familie med min Spætte

www.stutteri-montana.dk/5.jpg
www.stutteri-montana.dk/6.jpg
www.stutteri-montana.dk/7.jpg
www.stutteri-montana.dk/8.jpg

www.stutteri-montana.dk/plet.jpg
www.stutteri-montana.dk/plet1.jpg

Hvis de havde boet her i nærheden (Nordsjælland)
ville jeg gerne have hjulpet dig af med en eller to.

mvh Pia