OT: tænd et lys..
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-07-03 21:54

i lyset af tragedien omkring Mia og hendes familie vil jeg hermed opfordre
jer alle til i aften og de næste aftner at tænde et lys, og lade jeres
bønner og tanker gå til Mias familie.

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Signe

Dato : 01-07-03 22:15

Det vil jeg gøre!!!

mere behøver jeg ikke sige

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 01-07-03 22:17

Hej Sabina

Det har jeg faktisk allerede gjort .. men jeg synes det er flot at komme med
opfordringen ..

Knus fra Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 01-07-03 22:23

Her har været tændt lys siden igår
--
Camilla Sabroe

Fra : Helle

Dato : 01-07-03 22:26

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message
> i lyset af tragedien omkring Mia og hendes familie vil jeg hermed opfordre
> jer alle til i aften og de næste aftner at tænde et lys, og lade jeres
> [...]

Åh det er så frygteligt...grusomt, uhyggeligt, væmmeligt, klamt...jeg er
målløs! Stakkels stakkels familie...

Mvh Helle

Fra : Jynis

Dato : 02-07-03 05:49

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> i lyset af tragedien omkring Mia og hendes familie vil jeg hermed opfordre
> jer alle til i aften og de næste aftner at tænde et lys, og lade jeres
> [...]

Det sværeste her i verden er at midste et barn. Det er nok også den værste
måde at midste på. Jeg har beet for at hun kunne høre jordens fugle, nu beer
jeg at himlens fugle må synge for hende og hendes familie må finde fred.
Mon der virkelig er tilgivelse for alt ?

--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Charlotte

Dato : 02-07-03 22:26

On 02/07/03 6:49, in article 3f025f95$0$5138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> wrote:

<klip>

> Mon der virkelig er tilgivelse for alt ?

Nej...nej...

Charlotte

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 02-07-03 08:55

> [...]
> i lyset af tragedien omkring Mia og hendes familie vil jeg hermed opfordre
> jer alle til i aften og de næste aftner at tænde et lys, og lade jeres

HUH?

Hvem er Mia? Hvad er der sket? Undskyld hvis jeg er ignorant.

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 02-07-03 08:55

Hej Lisbeth
Mia er den 12 årige pige der forsvandt den anden dag, Hun blev fundet dræbt
aften til i går.
Der har næsten ikke været andet i nyhederne de sidste par dage.
Jeg synes virkelig det er frygteligt at nogen kan finde på at gøre noget så
ondt på en 12 årig pige
Jeg håber virkelig de finder den der har gjort det.

HIlsen Marianne
Dk Sollok
www.sollok.dk/katte venter killinger

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 02-07-03 08:59

Åh, okay...tak skal du have, Marianne. Vi får ikke set nyheder så tit for
tiden, så det er gået helt hen over hovedet på os.

VH Lisbeth

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-07-03 08:57

"Lisbeth Christensen" <mactabby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> HUH?
>
> Hvem er Mia? Hvad er der sket? Undskyld hvis jeg er ignorant.
>
> VH Lisbeth

Hej Lisbeth

Kender det godt, heller ikke altid jeg får fulgt med i nyhederne.. men her
er et link du kan læse det på

Katja

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-07-03 09:01

Mia er den lille 12 årige pige der forsvandt nær Ringsted
fredag aften og nu er fundet voldtaget og kvalt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Tanja Petersen

Dato : 02-07-03 16:22

Jeg tænker på hvor forfærdeligt det må være at miste sit barn på den brutale
måde.
Jeg var selv ude og lede mandag, jeg arbejder lige ved siden af pladsen hvor
hun til sidst blev fundet. Jeg fik helt ondt i maven hver gang jeg hørte
helikopteren, bare tanken om at hun lige så godt kunne ligge i nogle af de
buske vi har omkring firmaet.

Den mand burde sættes i fængsel sammen med de hårde drenge, så han rigtig
kunne mærke hvordan det ville være at blive pint og plaget.

Jeg har Mia i mine tanker mange gange om dagen.

Hilsen
Tanja

Fra : Helle

Dato : 02-07-03 17:18

"Tanja Petersen" <mosters@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> kunne mærke hvordan det ville være at blive pint og plaget.
>
> Jeg har Mia i mine tanker mange gange om dagen.

Stemningen må være meget trykket i området lige nu? hvor må det være grusomt
for alle jer at den mand stadig går rundt på fri fod? føj...

Mvh Helle

Fra : Jennifer

Dato : 02-07-03 19:34

- Jeg bor ikke i området, men kan nemt forstille mig at stemningen bare
er så trykket.. Men tro mig, der går ikke så lang tid før de finder
ham!......
Kan i huske.. Var det Camilla hun hed? Hende fra Brøndby? Som de fandt
i kælerrummet?? Der gik vist 1 måned med efterforskningen, før de fandt
ham.. Kan ikke lige helt huske sagen.. Men de har flere spor at gå efter
denne gang og de er jo blevet dygtigere end den gang, selvom det kun er
et par år tilbage.. Så jeg håber virkelig de snart finder ham..

Det er pisse synd for forædrene, det er slet ikke til at forstille sig
hvordan det ville være at miste et barn.. Måske noget ala hvis man
mistde sig mis??
Men hvis det er en form for trøst for de ulykkelige forældre, så er det
vist at den der list ler bedst.. Dermed mener jeg at når han bliver
dømt, så tror jeg at han frivillig vælger isolation.. For fanger som
ham... Så står maden på bankekød og tæsk hele dagen og hver dagen resten
af hans tid i fængslet...

Jeg har godt nok lige læst opfordingen til at tænde lys, Selvom det var
igår så har jeg tændt lys...

- Må hun hvile i fred...

Jennifer

Fra : Charlotte

Dato : 02-07-03 22:18

On 01/07/03 22:53, in article bdsscq$ouv$1@dknews.tiscali.dk, "Sabina
> [...]

> i lyset af tragedien omkring Mia og hendes familie vil jeg hermed opfordre
> jer alle til i aften og de næste aftner at tænde et lys, og lade jeres

Er hermed gjort

Smerten er overvældende, for mig der ikke kendte hende...

Jeg sender min dybeste medfølelse til Mias familie, sammen med en buket
hvide roser.

Jeg håber inderligt, at Mia nu befinder sig et smukt og fredfyldt sted..

Kærlige tanker til alle

Charlotte