når ens kat bliver bange
Fra : KatjaStrofen

Dato : 30-06-03 08:48

Nogle gange er det simpelthen for sjovt at have kat.

Repeat har idag opdaget at hans hale kan være farlig.. - han brugte 5
minutter på at jagten den, som en anden hund.. for derefter at stoppe op,
nærmest funderende over hvad han havde gang i. Så opdager han, at halen ikke
er faldet helt til ro, panikker og farer ind under sofaen :)

Man behøver jo slet ikke have et TV når man har kat! :)

Katja som var lige ved at trille ned af stolen af grin.

--

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 30-06-03 16:17

> [...]
> er faldet helt til ro, panikker og farer ind under sofaen :)
>
> Man behøver jo slet ikke have et TV når man har kat!
Tarzan bruger også megen tid på at jagte sin egen hale, det ta´r jo tid
at slå sådan nogle ihjel for best som man tror at nu er "den" død, så
begynder "den" at vride sig igen som en slange ! Han er også en værre
tøsedreng så her hjemme bliver han kaldt Gummi-Tarzan.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 16:41

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in

> Repeat har idag opdaget at hans hale kan være farlig..

Hahahaha, Mowgli kunne også få laaang tid til at gå med at jage sin
hale da han var mindre. Det så så sjovt ud, specielt når han var ved at
trille ned fra sofaen i sin leg. Utallige er de gange jeg har grebet
ham, hvor han dårligt har ænset det
Det er faktisk ikke ret længe siden han holdt op med at jage sin hale,
men nu jager han mest Lantes

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar