Killinger - er bare nødt til at dele mi
Fra : Pernille & Jesper

Dato : 29-06-03 14:05

Hej NG,

håber I bærer over med en førstegangskillingekuldsmor *grin*

Sådan nogle små (3 dage gamle) nye killinger er altså bare for nuttede.
Tænk at de allerede nu har en slags personlighed - drengen f.eks. falder
helt til ro når jeg tager ham op i hænderne og nusser ham lidt, han
kan endda finde på at spinde. Han bliver da alle tiders kælemis...

Og så synes jeg bare det er dybt fascinerende at sidde og kigge ind i
kassen på de der små væsner der møver rundt på mors mave, spiser med
stor begejstring mens de smasker højlydt, ælter løs, og skubber til
hinanden, og så falder de i søvn i de særeste stillinger... Og lige
pludselig kan de vågne og gabe og strække sig ligesom en rigtig kat, det
ser ultra-kært ud... Jeg ville ønske jeg havde et videokamera så jeg
kunne vise det frem *grin*

/Pernille
www.garion.dk
DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber
Killinger til salg - klar til afgang i uge 38

Fra : Charlotte

Dato : 29-06-03 15:11

On 29/06/03 15:04, in article 3efee3f6$1@news.wineasy.se, "Pernille &
Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote:

> [...]
> helt til ro når jeg tager ham op i hænderne og nusser ham lidt, han
> kan endda finde på at spinde. Han bliver da alle tiders kælemis...

Tillkke med de små søde mivere

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-06-03 18:02

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> writes:

> Hej NG,
>
> håber I bærer over med en førstegangskillingekuldsmor *grin*

Så skidt da :GG*

> [...]
> f.eks. falder helt til ro når jeg tager ham op i hænderne og nusser
> ham lidt, han kan endda finde på at spinde. Han bliver da alle tiders

Du er helt sikkert ikke den eneste (fx jeg har også) som har undret
sig over forskellen på mivere fra samme kuld..

> [...]
> pludselig kan de vågne og gabe og strække sig ligesom en rigtig kat,
> det ser ultra-kært ud... Jeg ville ønske jeg havde et videokamera så

Jamen det er jo rigtige katte, bare i noget mindre målestok... Men jeg
forstår dig. Mivere er vældig facinerende, bare vent et par uger når
de begynder at få øjne og prøver at styre 4 ben på én gang. Sådan
noget som barselsorlov til mivere burde være en selvfølge i enhver
overenskomst *S*

> /Pernille
> www.garion.dk
> DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber
> Killinger til salg - klar til afgang i uge 38

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 01-07-03 08:55

> [...]
> de begynder at få øjne og prøver at styre 4 ben på én gang. Sådan
> noget som barselsorlov til mivere burde være en selvfølge i enhver

Ih, ja, Henrik - der har du fat i noget af det helt rigtige !!! Personligt
kæmper jeg hårdt for at få indført en "Kats første sygedag" ... Så er man
fri for at lyve, når man melder sig syg fordi der er noget galt med et af
kræene

Desværre har jeg ikke rigtig mødt forståelse, så ..

Hilsen Pia og - de heldigvis raske - misser ...
--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pia@lihme.com

Fra : Nina Sørensen

Dato : 30-06-03 06:33

> Hej NG,
>
> håber I bærer over med en førstegangskillingekuldsmor *grin*

SAGTENS

> [...]
> helt til ro når jeg tager ham op i hænderne og nusser ham lidt, han
> kan endda finde på at spinde. Han bliver da alle tiders kælemis...
Det er min opfattelse at drengene generelt er mildere når de er helt
små, men de vildeste fra 4-6 ugers alderen.

> [...]
> pludselig kan de vågne og gabe og strække sig ligesom en rigtig kat, det
> ser ultra-kært ud... Jeg ville ønske jeg havde et videokamera så jeg

Ja, man kan blive helt salig og sidde der og kigge, lytte og bare se de
her helt små nye væsner. De er så fine og helt spritnye

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 30-06-03 22:00

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> håber I bærer over med en førstegangskillingekuldsmor *grin*

Så okay da

Jeg sad og fik helt lyst til at komme og kigge med på jeres killinger

Jamen, dyrebørn er altså noget af det mest nuttede. Dengang jeg avlede
kaniner, i meget lille målestok, syntes jeg også at de var lækre bare
at sidde og betragte.
De er forunderligt at opdage at helt små dyrebørn faktisk har en
personlighed

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jette Nielsen

Dato : 01-07-03 16:11

> Jeg ville ønske jeg havde et videokamera så jeg
> kunne vise det frem *grin*

Video er virkelig en mangelvare blandt brugerne i denne her gruppe
Sådan nogen som mig med to kastrerede hankatte er jo i underskud hvad
killingeoplevelser angår .... jeg ville også gerne have set en
videosekvens med katten der fik serveret levende rejer forleden *GG*

Men med tiden vil video jo nok blive lige så almindeligt som digicam...
det giver os noget at se frem til, og jeg glæder mig da til vi skal have
et videoalbum på hjemmesiden ... ej, hvor bliver det altså hyggeligt *S*

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar