Hvordan?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-06-03 12:44

Hej alle
Jeg har tit studset over hvordan man finder de forskelliges hjemmeside. Nu
er jeg jo ikke lige den største computerhaj. Det er tit at folk skriver: nu
er der nye billeder på min hjemmeside..... Skal man kende folks hjemmeside
adresse eller kan man finde den et sted?

Mange hilsner
Linda

Fra : goofy

Dato : 29-06-03 13:08

Hej Michael
> adresse eller kan man finde den et sted?

Ja enten skal du kende adressen www. et ellr andet, eller du kan bruge
en af de mange søgemaskiner f.eks- Google www.google.com.
Men mange gange når det er personer herindefra henviser de til den
fælles hjemmeside
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/
Her er der mange som har oprettet deres " album".
Prøv at kikke på den, det er en framgragende side.
Ofte har skribenterne lavet deres egen afsender på deres e.mail, her
står ofte også en henvisning til deres hjemmeside, det ses helt nede i
bunden af en e-mail
Jeg har ikke en sådan henvisning
Håber det hjalp dig lidt

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-06-03 13:12

In article <3efed080$0$24620$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Michael
Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> wrote:

> Det er tit at folk skriver: nu
> er der nye billeder på min hjemmeside..... Skal man kende folks hjemmeside
> adresse eller kan man finde den et sted?

Næh, så synske er der vist ingen der er - hvis folk ikke selv
husker at skrive adressen, enten i teksten eller i deres signatur,
dukker der som regel ret hurtigt et svar op der lyder noget i retning
af "fint - men hvor henne?"
Noget ander er hvis folk skriver noget i retning af "nye billeder i mit
album" - så drejer det sig som regel om hjemmesiden
www.dk-fritid-dyr-kat.dk´s albums.

Fra : Ann K

Dato : 29-06-03 13:17

Hej Linda.
Hi, hi ... ja, det _kan_ nogen gange blive lidt for indforstået, når man som
"gammel" bruger af gruppen poster
Tager det jo som en hel selvfølge at I alle (!) naturligvis kan regne ud at,
jeg mener at der er blevet redigeret i mit album på den hjemmeside, der på
et uofficielt niveau er knyttet til denne nyhedsgruppe!
Pinligt... og ikke særligt imødekommende overfor nyere brugere!
Du kan næsten altid regne med at når nogen poster et eller andet om at de
har lagt billeder ind på "hjemmesiden", så er der tale om denne HP
www.dk-fritid-dyr-kat.dk ... medmindre selvfølgelig at de enten giver et
link til en anden side (fx jubii) eller fx _selv_ har en hjemmeside, som der
så henvises til med et link...

www.dk-fritid-dyr-kat.dk har alle brugere af denne gruppe mulighed for
at oprette en såkaldt Profil - og dertil have et fotoalbum tilknyttet
Alle tiders for sådan en som mig, der bare ikke kan hitte ud af det der med
hjemmesidefremstilling!!!
Oprindeligt startede ideen med hjemmesiden netop fordi flere af gruppens
brugere var nysgerrige... hvem var det man skrev sammen med???... hvordan så
deres katte ud???... hvordan var brugerne fordelt geografisk??? osv...
At siden så har udviklet sig til andet og mere... tja - man følger jo med
tiden... og siden bestyres af en knagende dygtig "web-moster", der åbenbart
kan lide at "lege" med at lægge nye funktioner ind

Mvh Ann

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-06-03 17:50

Tak for hjælpen. Jeg eeeeelsker bare at se alle de nye billeder af jeres
katte og er inde og lure ca 10 gange om dagen for at se om der er nogen der
har skrevet noget nyt. Lidt misoman er man vel. Kigger selv på den
hjemmeside hvor min egen killing er for at se om der er nye billeder en
15-20 gange om dagen. Nu kommer hun hjem om 14 dage så det er bare skønt.
Det bliver også sjovt at se hende live nu hvor man kun har set hende på
billeder.

Mange hilsner Linda

Fra : Majer

Dato : 29-06-03 17:55

Michael Nielsen wrote:

Kigger selv på den hjemmeside hvor
> min egen killing er for at se om der er nye billeder en 15-20
> gange om dagen.

Ihh... Jeg vil da også se hende. Kan du ikke skrive et link til opdrætterens
hjemmeside??

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-06-03 18:20

Jo. Hun er lige her http://home22.inet.tele.dk/andi/Andi/c_kuld.html . Det
er Cheeta. Nu syntes jeg selv at jeg er blevet vild klog. Har lige lagt
billeder ind af Teddy her: www.dk-fritid-dyr-kat.dk Kig under Linda
Hedegaard. Utrolig hvad man kan lære på få timer.

Knus Linda

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-06-03 18:21

Hej Linda!
Hvor er hun bare skøn Tillykke med hende!

Mvh Louise (kæmpe tortiefan!!!!)
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

On Sun, 29 Jun 2003 19:19:52 +0200, "Michael Nielsen"