Transfer fra Sverige?
Fra : Ann K

Dato : 28-06-03 23:18

Hejsa.
Tja - som hele denne samlede gruppe vel efterhånden ved, fik vi Tia med hjem
fra Sverige
Der gik nogen tid inden hendes madmor (der ejer Tias far) fik fortalt Tias
opdrætter, at hun var flyttet til DK... især fordi "gamle" madmor jo ikke
havde haft tanker om at få Tia omplaceret - og derfor heller ikke havde talt
med opdrætteren om dette... Jow - tingene gik lidt hurtigt i Sverige *sss*
Manden lovede at Tia selvfølgelig skulle udstilles i DK... og dette betød at
et rigtig vaskeægte _hunde-menneske_ uden gnist af forstand på "den slags",
lige pludselig skulle være medlem af en racekatteklub! Det tog derfor
også lidt tid, inden han fik bestemt sig for hvilken klub, han skulle være
medlem af....
Men til sidst faldt alt på plads... og der blev søgt transfer på Kludetæppet
i maj...
Vi har _intet_ hørt siden!
Og da vi ikke aner en hujende f** om import af racekatte, ved vi heller ikke
om det er normalt!
Hvor lang tid tager det normalt med en transfer??? Kan man evt ringe til den
katteklub, man er medlem af, og høre om der er problemer? Eller....???

Efterhånden er vi ved at blive utålmodige... det er vores mening at tilmelde
Tia til udstillingen d. 10 august i Tåstrup, men det kan jo ikke lade sig
gøre _før_ vi har hendes transfer (hun skal selvfølgelig udstilles i Mandens
navn) Mens vi venter, risikerer vi jo at tilmeldingsfristen
overskrides...

Mvh Ann

Fra : Tournesol

Dato : 29-06-03 07:02

Hej Ann

> [...]
> selvfølgelig udstilles i Mandens navn) Mens vi venter, risikerer
> vi jo at tilmeldingsfristen overskrides...

Det kan tage mrd at få en import igennem hvor langtid kan være svært at sige
..
Lige nu har stambogføren ferie og er ikke tilbage før den 7 juli.
Men får i ikke den danske stamtavle inden i skal udstille så skal i bede om
en bekræftigelse på at dansk stamtavle er søgt så kan i udstille på den.

Hilsen henriette.

--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-06-03 13:38

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> en bekræftigelse på at dansk stamtavle er søgt så kan i udstille på den.

Hej
Er problemet at du ikke har fået den svenske transfer?
Så hjælper det nemlig ikke meget at henvende sig til den danske klub (aunset
hvilken) det er derimod opdrætteren du skal "rykke", som så må rykke sin
klub, hvis hun da har søgt en transfer.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann K

Dato : 29-06-03 15:23

Hej Vibeke og Henriette.

om en bekræftigelse på at dansk stamtavle er søgt så kan i udstille på den.

<> Øhhh - og hvor gør vi så lige det henne???
Husk... det er ukendt territorie, det her! *ggg*

>Er problemet at du ikke har fået den svenske transfer?

<> Jeps!

>Så hjælper det nemlig ikke meget at henvende sig til den danske klub
(aunset
hvilken) det er derimod opdrætteren du skal "rykke", som så må rykke sin
klub, hvis hun da har søgt en transfer.

<> Transferen _er_ søgt... men jeg vil da prøve at tale med Tias "gamle"
madmor... er ikke i tvivl om at hun selvfølgelig vil "rykke" den svenske
klub... hun har jo også en vis interesse i at Tia bliver udstillet

Mvh Ann
Hilsen Vibeke

---

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-06-03 15:58

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> madmor... er ikke i tvivl om at hun selvfølgelig vil "rykke" den svenske
> klub... hun har jo også en vis interesse i at Tia bliver udstillet

Hej
Ja, det vil nok være det bedste at gøre. Det kan jo også være at I netop er
ramt ind i den svenske klubs sommerferie
Held og lykke med det.
Vibeke

---

Fra : Tournesol

Dato : 29-06-03 16:06

Hejsa Ann

> <> Øhhh - og hvor gør vi så lige det henne???
> Husk... det er ukendt territorie, det her! *ggg*

ok sorry jeg er selv på mange punkter en novice i katteverden
Har du sendt transferre og den svenske stambog til din stambogsekretær???

Når du har gjort det, kan du få en bekræftigelse på at dansk stamtavle er
søgt af din stambogssekretær.
den kan du udstille på

> [...]
> "gamle" madmor... er ikke i tvivl om at hun selvfølgelig vil "rykke"
> den svenske klub... hun har jo også en vis interesse i at Tia bliver

ahh ok du har slet ikke fået transferren endnu så er det rigtig at det er
tias madmor du skal have fat i
og der efter indsende den til din stambogsserartær osv

hilsen Henriette (der slet ikke kan stave i dag)