Møgkat!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-06-03 22:56

Altså, nu har jeg altid "pralet" af ikke at have strintende katte - de
hankatte vi har beholdt som fertile er blevet syet om til piger det sekund
de viste tegn på de tendenser - men fa'en ta' mig om vi ikke har fået en
strintende kat nu...
Det er _selvfølgelig_ Pinen (jeg *vidste* at det navn ville give bagslag
*ggg*), som pt. er halvvejs i løbetid, og som så liiiige benyttede
lejligheden her til aften til at pi**e på min skærm! Jeg er vant til, at
aby'erne kommer rendende op foran en og vil kæle, og de sitrer *altid* med
halen - præcis som en strintende hankat - men denne gang kom der sgu' noget
med ud!
Jeg sad bare helt målløs foran pc'en og gloede på kræet - og først et lille
stykke tid efter gik det op for mig, hvad hun egentlig lavede - sådan en
møgkat
Om det er løbetiden (hun har været i løb flere gange, uden strint...) eller
stress-situationen pt med flyttekasser alle vegne og lettere forsømmelse fra
vores side (pga. istandsættelse og pakning mv.) + kæmpekuldet på 7
killinger, som nu er næsten 9 uger gamle og nogle værre rødder, ved jeg
selvfølgelig ikke - men jeg *håber* dælen-dytme at hun får tisset af inden
vi skal flytte på søndag...

Og så vil jeg lige afslutte med at sige, at jeg nok vil være fraværende de
kommende par dage/uger (???) indtil TDC får fundet ud af at give mig en
ADSL-linie - guderne må vide hvor længe det tager

Mvh. Camilla - Camischa

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-06-03 23:38

In <843La.184$Kb2.23544@news010.worldonline.dk> Camilla Scharff wrote:
> Det er selvfølgelig Pinen (jeg vidste at det navn ville give bagslag
> ggg), som pt. er halvvejs i løbetid, og som så liiiige benyttede
> lejligheden her til aften til at pi**e på min skærm!

Hej Camilla

Det er da hævn for at give en sød kat sådan et navn *gg*. Overlevede
skærmen?

Jeg havde forresten besøg af hendes opdrætter for kort tid siden - han
er socialrådgiver i min pensionskasse.. verden er lille *s*
Jeg syntes jo nok han håndterede vores misser ret så hjemmevant, så jeg
måtte lige forhøre mig Alene det, at han spurgte om vores katte var
kuldsøskende - istedet for at kigge på Ditte og udbryde: "Hva' er _det_
for én?..." - som ellers er en af reaktionerne på hendes blå øjne og
lille stribede fjæs

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 15:12

"Camilla Scharff" <virker@ikke.com> wrote in

> ADSL-linie - guderne må vide hvor længe det tager

Forhåbentligt ikke så længe. Da jeg vendte tilbage fra Orange tog det
dem kun 6 dage, heri indregnet en weekend, at få mig op at køre

Overlevede skærmen, iøvrigt?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar