Alder på killing?
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 27-06-03 18:10

Hej!!

Så er der lagt et par billede i mit album inde på hjemmesiden under Junior,
af den lille ny mis.
Nogen der har en ide om hvor gamle han er? Han elsker at lege og kravlede i
deres kradsetræ, men er noget tung i numsen. Han spiser fint og lader til at
trives.
Ud over killingefoder, er der ellers noget han ville have rigtig godt af at
få og spise?

Knus
Heidi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-06-03 18:32

Heidi Bojsen <Heidi.Bojsen(nospam)@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
lader til at
> trives.
> Ud over killingefoder, er der ellers noget han ville have

Jeg er ikke så killinge kyndig, så jeg tør ikke give et bud på
hans alder.
Men hvor er han da bare kær og hvor er det et skønt billede, hvor
han ligger og hygger sammen med din dejlige søn/datter?

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-06-03 19:04

Hej Heidi

Han er da en nuser lille trold, det er svært at bedømme
alder ud fra billede, men et gæt vil 12-13 uger.

Hans behov vil blive dækket af killingefoder, men lidt
guf vil han sikkert ikke have noget imod, lige som Pia
tror jeg også at det vil være godt at give ham en orme-
kur.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Anne Schilling

Dato : 27-06-03 23:30

> lige som Pia
> tror jeg også at det vil være godt at give ham en orme-
> kur.

Hejsa

Hvordan kan man se ud fra billeder om katt har behov for ormekur??

Anne

Fra : Pia J

Dato : 28-06-03 06:53

"Anne Schilling" <schilling@post.cybercity.dk> wrote in message

> Hvordan kan man se ud fra billeder om katt har behov for ormekur??

Han ser ud som om han har en tromlerund mave Desuden er killinger af
udegående katte næsten altid født med orm, ligesom hundehvalpe, og skal
helst have 2 ormekure i løbet af de første 12-14 uger.

Pia

Fra : Anne Schilling

Dato : 28-06-03 09:39

_

> [...]
> udegående katte næsten altid født med orm, ligesom hundehvalpe, og skal
> helst have 2 ormekure i løbet af de første 12-14 uger.

Hej Pia

Mange tak for forklaringen troede måske det var noget med pelsen, der
afslørede det, så det var vist godt jeg spurgte

Anne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-06-03 10:27

Anne skrev
<troede måske det var noget med pelsen, der
afslørede det, så det var vist godt jeg spurgte >

Hej Anne

Man vil nok ikke kunne se det på fotos, men mange
katte der har haft orm et stykke tid vil få en "strid og
tør" pels, at mærke på, nu er der jo katte der har sådan
en pels uden at have orm, men hvis det samtidig er en
udekat, vil sådan en pels umiddelbart få mig til at tænke
"orm"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pia J

Dato : 27-06-03 18:43

Jeg vil heller ikke gætte på hans alder, men han trænger i den grad til en
ormekur, tror jeg...

Og så gætter jeg alligevel, 6-8 uger.

Pia

Fra : Bente Jepsen

Dato : 27-06-03 19:21

"Heidi Bojsen" <Heidi.Bojsen(nospam)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> trives.
> Ud over killingefoder, er der ellers noget han ville have rigtig godt af

Hej Heidi.

Jeg tror altså han er mere end 6-8 uger, de der 12-13 stk. er nok mere
passende.

Dejlig unge forøvrigt

Mange hilsner
Bente

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 27-06-03 19:22

> [...]
at
> trives.
> Ud over killingefoder, er der ellers noget han ville have rigtig godt af

Hej!!

Han spiste igår Mitzy's ormekur. Hun havde efterladt en hel del og det
guffede han, men han får igen på fredag når der er gået penge ind. De er jo
desværre ret dyre sådan nogen ormekure.

Knus
Heidi

Fra : Kate

Dato : 28-06-03 00:30

"Heidi Bojsen" <Heidi.Bojsen(nospam)@tdcadsl.dk> wrote in

> Nogen der har en ide om hvor gamle han er?

Jeg har ikke en hujende fis forstand på udfra et billede at vurdere
kattens alder, selvom jeg dog synes den der ret ung ud i
killingebakken, men billedet hvor den ligger ved dit barn er dog
herligt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar