begynder i php søger test server
Fra : P.N.

Dato : 02-04-01 08:39

som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server, til at teste
mine scripts er der mon en der kender at sted,
(jeg har tidligere prøvet whitehat, men hatten blæste væk hele tiden).
P.N.

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 02-04-01 08:46

On Mon, 2 Apr 2001 09:39:22 +0200, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

>som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server, til at teste
>mine scripts er der mon en der kender at sted,

localhost

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 02-04-01 08:52

On Mon, 2 Apr 2001 09:39:22 +0200, P.N. wrote:
>som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server, til at teste
>mine scripts er der mon en der kender at sted,
>(jeg har tidligere prøvet whitehat, men hatten blæste væk hele tiden).

Personligt vil jeg da gerne stille gratis ressourcer til rådighed for dine
eskapader. Eller noget.

--
Søren O.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
- Unkown

Fra : P.N.

Dato : 02-04-01 09:26

Søren Boll Overgaard skrev i meddelelsen ...

>Personligt vil jeg da gerne stille gratis ressourcer til rådighed for dine
>eskapader. Eller noget.
>
>--
>Søren O.
<snip>
svar:
altså hvis der ligger nogen antydning i dit svar i retning af, at jeg har
andel eller forårsaget de førnævnte problemer, så er du helt på vildspor.
P.N.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 02-04-01 10:15

On Mon, 2 Apr 2001 10:25:35 +0200, P.N. wrote:

> [...]
>andel eller forårsaget de førnævnte problemer, så er du helt på vildspor.

Overhovedet ikke.
Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener, skal jeg da gerne skære det ud i pap:
1) Det er efterhånden trættende at se indlæg fra folk der ønsker en gratis,
stabil, sikker service, med god oppetid og support for de 4000 mest udbredte
plugins

2) Hvad i alverden får dig (og andre) til at tro at folk har lyst til at
lægge server, båndbredde og arbejdstid til dine (og andres)
begynder-php-eskapader.

Det var den der d.e.i.u.w.gratis gruppe vi kom fra.

Fra : P.N.

Dato : 02-04-01 11:45

> [...]
>

>2) Hvad i alverden får dig (og andre) til at tro at folk har lyst til at
>lægge server, båndbredde og arbejdstid til dine (og andres)
<snip>
svar:
jamen der er kun et svar til det spørgsmål
og svaret er: at det er der folk der gerne vil,
det er da ikke noget at kværulere over,
hvis folk ikke ønsker at svare på mine spørgsmål så ka de jo lade være.

jeg går jo osse ud fra at vi kun har set starten på det fænomen at der er
servere med php.
så jeg må gå ud fra at det er dig der ikke har forbindelse med
virkeligheden.
Poul

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 02-04-01 11:49

On Mon, 2 Apr 2001 12:44:42 +0200, P.N. wrote:

>hvis folk ikke ønsker at svare på mine spørgsmål så ka de jo lade være.

Så vidt jeg kan se har jeg ikke svaret på dit spørgsmål, men forklaret hvad
jeg mener om det.

>jeg går jo osse ud fra at vi kun har set starten på det fænomen at der er
>servere med php.

Huh?

Fra : P.N.

Dato : 02-04-01 11:57

Søren Boll Overgaard skrev i meddelelsen ...

>Så vidt jeg kan se har jeg ikke svaret på dit spørgsmål, men forklaret hvad
>jeg mener om det.

>Huh?
<snip>
se nu er jeg jo kun en amatør i det her, men er det urimeligt at antage at
vi i fremtiden vil se flere servere med ASP php osv.
end der er nu ?. er det usandsynligt at fremtiden bringer flere mugheder til
verden, IT verden har mig bekendt altid været lig med udvidelser.
P.N.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 02-04-01 14:27

On Mon, 2 Apr 2001 12:57:16 +0200, P.N. wrote:

> [...]
>end der er nu ?. er det usandsynligt at fremtiden bringer flere mugheder til
>verden, IT verden har mig bekendt altid været lig med udvidelser.

Og det har hvilken relevans?

Fra : P.N.

Dato : 03-04-01 10:10

Søren Boll Overgaard skrev i meddelelsen ...
>Og det har hvilken relevans?
>
>--
>Søren O.
<snip>
svar:
jo det her er en nyhedsgruppe om PHP ikke.
P.N.

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 03-04-01 10:30

On Tue, 3 Apr 2001 11:10:18 +0200, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

><snip>
>svar:
>jo det her er en nyhedsgruppe om PHP ikke.

gider du ikke blot prøve at installere noget på localhost og så teste
der.

eod.

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Per Nor

Dato : 03-04-01 11:33

Thomas Jensen, pil.dk skrev i meddelelsen ...

>gider du ikke blot prøve at installere noget på localhost og så teste
> [...]
<snip>
jamen han svarer jo blot manden, ikke andet.

Per

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 03-04-01 11:46

On Tue, 3 Apr 2001 12:32:35 +0200, "Per Nor" <nor@hotmail.com> wrote:

><snip>
>jamen han svarer jo blot manden, ikke andet.

omtaler du altid dig selv som 3. person ental? ...

ps. jeg gider ikke nævne hvordan du qouter... endsige fortsætte
yderligere dialog.

fut:
--
vh
Thomas Jensen

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 03-04-01 11:43

On Tue, 3 Apr 2001 12:32:35 +0200, Per Nor wrote:

><snip>
>jamen han svarer jo blot manden, ikke andet.

Hvorfor omtaler du dig selv som "han"?
Desuden var spørgsmålet indledningvis tåbeligt.

Fra : Per Nor

Dato : 03-04-01 11:55

Søren Boll Overgaard skrev i meddelelsen ...

>Hvorfor omtaler du dig selv som "han"?
>Desuden var spørgsmålet indledningvis tåbeligt.
>
>--
>Søren O.
<snip>
jamen hvis du syntes at mit spørgsmål var tåbeligt , hvorfor så spilde tid
på at svare det ?
du kunne desuden af oversigten se hvad det handlede om, altså hvem er det
der er tåben her.
desuden, hvis mit første brev i strid med fundatsen, så kan i jo bare sige
det, ellers kan du lade være
med svare.
P.S jeg elsker at irritere sure og uforskammede mennesker

venlig hilsen Per

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 03-04-01 12:13

On Tue, 3 Apr 2001 12:54:40 +0200, Per Nor wrote:

> [...]

Hvorfor besvarede du ikke det her?
Der er en tendens til at folk der udgiver sig for at være flere personer,
for at støtte egne argumenter tages mindre seriøst.

>du kunne desuden af oversigten se hvad det handlede om, altså hvem er det
>der er tåben her.

Dig.

Fra : Per Nor

Dato : 03-04-01 12:33

> [...]
>Der er en tendens til at folk der udgiver sig for at være flere personer,
>for at støtte egne argumenter tages mindre seriøst.

hvem mig ?
altså det kan jeg ikke forstå.
>--
>Søren
>
>.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
Søren O Overgård

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 03-04-01 12:50

On Tue, 3 Apr 2001 13:33:27 +0200, Per Nor wrote:

> [...]

Jeg tror du glemte det her igen.

>hvem mig ?
>altså det kan jeg ikke forstå.

*plonk*

>There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
> Søren O Overgård

Mmm. Quotefucking.

Fut.

Fra : Per Nor

Dato : 03-04-01 12:46

> [...]
>Der er en tendens til at folk der udgiver sig for at være flere personer,
>for at støtte egne argumenter tages mindre seriøst.

nedenstående citat siger alt om forfatteren, (en hyggelig fyr)

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 03-04-01 12:51

On Tue, 3 Apr 2001 13:45:47 +0200, "Per Nor" <nor@hotmail.com> wrote:

>There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.
> Søren O Overgård

Og så er det vist på tide at FUTte langt væk...

FUT: dk.snak.mudderkastning

mvh Andreas

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 03-04-01 10:44

><snip>
>svar:
>jo det her er en nyhedsgruppe om PHP ikke.
>P.N.

Hvis du vil teste PHP, så brug enten PWS, apache eller hvad de hedder,
eller få noget webspace, der understøttet PHP på eks. www.whitehat.dk

Fra : Anders M

Dato : 03-04-01 12:15

"Anders H. Jørgensen" wrote:

> Hvis du vil teste PHP, så brug enten PWS, apache eller hvad de hedder,
> eller få noget webspace, der understøttet PHP på eks. www.whitehat.dk
                      ^^^^^^^^
Ja, når whitehat.dk altså virker! Desuden kan man ikke teste php helt
ud, da de jo kører i SafeMode.

"P.N." wrote:

> som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server, til at teste
> mine scripts er der mon en der kender at sted,

Men hent dog Apache (http://www.apache.org/httpd.html) og php
(http://www.php.net)
og hvad du ellers har lyst til at teste, og installer det på din egen
computer, hvilket er det andre fornuftige mennesker gør! Så er man fri
for at genere nogen med dumme spørgsmål.

Anders Misfeldt

Fra : Mads

Dato : 02-04-01 09:18

Jeg vil varmt anbefale whitehat.dk, jo de havde nogle problemer, men de er
over i løbet af ugen (håber jeg da)...
og det kan da siges at det ikke er et problem med whitehat's egen server,
men dens dns...

- Mads

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 02-04-01 09:32

On Mon, 2 Apr 2001 10:17:38 +0200, "Mads" <mads@honl.dk> wrote:

> [...]
>over i løbet af ugen (håber jeg da)...
>og det kan da siges at det ikke er et problem med whitehat's egen server,

jeg er lige hjemvendt fra det varme udland, så nu er der fornyet
energi til at smide links ala:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html.

Det være hermed gjort. Læs venligst/gerne

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-04-01 09:21

P.N. skrev:

>som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server, til at teste
>mine scripts er der mon en der kender at sted,

Din egen maskine :)

Hvis du ikke har fast opkobling er der også en del penge at spare,
udover du får den hurtigste forbindelse, og ikke behøver uploade hver
gang du laver en ændring osv.

Du skal bruge en webserver, Apache f.eks. www.apache.org
Og så skal du bruge PHP, som du kan hente fra www.php.net

--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 02-04-01 09:55

P.N. <pip160@hotmail.com> wrote:

>som begynder i php leder jeg efter en stabil gratis server,
>til at teste mine scripts er der mon en der kender at sted,
>(jeg har tidligere prøvet whitehat, men hatten blæste væk
>hele tiden). P.N.

Hvis ikke du bruger din egen, kan jeg anbefale
<http://www.f2s.com>

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"

Fra : John Joe

Dato : 02-04-01 16:01

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mine scripts er der mon en der kender at sted,
> (jeg har tidligere prøvet whitehat, men hatten blæste væk hele tiden).

Som tidligere sagt - http://localhost

Gennemgå følgende tutorial og du skulle være kørende:
http://www.php.dk/artikler/installwin9x.php